نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پارس جنوبی عملکرد پرسپولیس را در بازی امروز مورد ستایش قرار داد.

تارتار: پرسپولیس بی‌محابا حمله می‌کرد

به گزارش خبرورزشی، مهدی تارتار بعد از تساوی یک بر یک پارس جنوبی مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یک بازی جذاب بود به خصوص در نیمه دوم و ما زود به گل رسیدیم. پرسپولیس هم بی مهابا و  با ریسک بالا حمله میکرد و برای همین در ضد حملات توپهای خوبی به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: دو بار به پرسپولیسیها تبریک میگویم یک بار به دلیل قهرمانی و یک بار هم به دلیل بازی امروزشان. پرسپولیسیها انگار هنوز قهرمان نشده بودند و با اینکه چهار پنج روز دیگر در آسیا بازی مهمی دارند، اما با تمام توان و انگیزه بازی کردند و این جای تبریک دارد به این دلیل که تفکر حرفهای دارند و قطعاً از کادرفنی به بازیکنان منتقل شده است. با این حال بچههای ما بازیکنان سرعتی آنها و فضا را به روی آنها بسته بودند و روی ارسالهای آنها نیز برنامه داشتیم، اما روی یکی از ارسالها غفلت کردیم و گل خوردیم. فکر میکنم مساوی عادلانه بود.

وی در خصوص صحبتهای رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی مبنی بر تمایلش برای تمدید قرارداد سرمربی تیم گفت: باید از آقای رضاییان و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که به ما مربیان جوان اعتماد میکنند. اگر ماندگار شوم سال سوم حضورم در این تیم است. باید از باشگاه تشکر کنم و تا الان هم شرایط خوبی را سپری کردیم، اما لازمه ادامه همکاری این است که مسئولان فکر و تیم را از این شرایط خارج کنند چرا که در وضعیت بد مالی قرار داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی