نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد پیش از اینکه سرمربی تیم نساجی شود گزینه ی اصلی برای هدایت تیم ملی امید بود اما ترجیح داد که در نهایت سرمربی تیم نساجی شود.

نکونام برای تیم ملی امید، گزینه ی خوبی است

به گزارش خبر ورزشی، اصلا و ابدا نساجی تیم کوچکی نیست. یکی از تیم های قدیمی و پرطرفدار فوتبال ایران و از همه مهمتر دوست داشتنی. اتمسفر قائشمهر می تواند هر مربی ای را برای حضور در نساجی وسوسه کند اما از سویی حضور در راس کادر فنی تیم المپیک هم افتخار بزرگی است. آرزوی هر مربی ای است که مربی تیم ملی امید شود چرا که این تیم می تواند درهای ورودی تیم ملی بزرگسالان را به روی مربی باز کند.
از سویی تیم ملی امید تا اکنون موفق به صعود به المپیک نشده و اگر جواد به این موفقیت بزرگ دست یابد، جاودانه خواهد شد. جاودانه در تاریخ فوتبال ایران.
اما اکنون این سوال مطرح است چرا جواد حضور در نساجی را به تیم ملی امید ترجیح داد؟
پاسخ این سوال روشن است. فدراسیون فوتبال برخورد خوبی با او نداشت. شاید خیلی ها بگویند در اخراج دستیاران ایرانی کی روش مقصر بود اما حتما سرمربی تیم ملی سرپیچی از یک دستوری را دیده که چنین تصمیمی را گرفت. او سال های سال در حال کار کردن با دستیاران ایرانی اش بود و اصلا جبری هم نبود که نکو را به کادر اضافه کند.
برخی می گویند کی روش خطاب به دستیاران ایرانی اش گفته بود علیه برانکو مصاحبه کنند و چون این کار را نکردند دست به اخراج آنها زد در حالی که کی روش خیلی حرفه ای تر از این حرف هاست که خطاب به دستیارانش چنین حرفی بزند! واقعیت این است وقتی دستیاران ایرانی به دستور فدراسیون فوتبال حاضر نشدند دبی را همراه بازیکنان تیم پرسپولیس ترک کنند و دو سه روزی در این شهر ماندند کی روش رای به اخراج آنها داد چون بر این عقیده بود دستیاری که دستور سرمربی را اجراء نمی کند نمی تواند کمک حال باشد.
بگذریم. فدراسیون فوتبال حمایت خوبی از نکو نکرد، و هم چنین دیگر دستیاران ایرانی کی روش. هر چند این روزها آرین رستمی و مدیر رسانه ای تیم و هم چنین مارکار برگشته اند اما جواد نکونام این رفتار تلخ را در ذهن دارد.
او گزینه ی خوبی برای تیم ملی امید است. دست کم این را در فصل اول مربیگری اش در خونه به خونه  و نساجی نشان داد. مورد اعتماد کی روش هم هست و کی روش می گوید جواد می تواند ادامه دهنده راهش باشد.
فدراسیون فوتبال باید از نکونام دلجویی کند و در پایان این فصل لیگ یک او را به تیم ملی امید بیاورد.
نکته نگران کننده ی دیگر برای جواد نکونام، ندادن بازیکن به تیم ملی امید است. همین امسال و در بازی های زیر 23 سال در بیشکک استقلال و تراکتورسازی به تیم ملی امید بازیکن ندادند و باعث حذف این تیم از بازی های زیر 23 سال شدند. جواد این ها را هم می داند و شاید این دلیل، دلیل قانع کننده تری از دلیل اول برای نرفتن به تیم ملی امید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی