نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان حدادي ركورددار پرتاب ديسك آسيا و ايران در شرايط بد هم باز اول شد. باد شديد هم مانع او نشد. او كه فصل مسابقات را با ركورد 68 متر و 85 سانتيمتر در سن‌ديگو استارت زد، بعد از يك هفته تمرين پرفشار ساعت 3 بامداد ديروز در لانگ بيچ لس‌آنجلس قهرماني‌‌اش را تكرار كرد.

حدادی: خوشحالم آبروداری كردم

به گزارش خبرورزشی ،  اين بار با ركورد 66 متر و 20 سانتيمتر. آن هم در پرتاب آخر. در اين مسابقه 45 پرتابگر از سراسر دنيا مثل دانيل استال، ماتيس سام، سيمون پترسون و رودني براون، جاگرد، قهرمانان پرآوازه پرتاب ديسك المپيك، جهان و ديموند ليگ حضور داشتند اما باز احسان بود كه ديسكش مسافت بيشتري از بقيه را طي كرد. یک متر و 57 سانتیمتر بیش از نفر دوم. چولاویستا با رکورد 64 متر و 63 سانتیمتر دوم شد و گلوبال تروئینگ با 64 متر و 35 سانمتیمتر به سومی رسید. خودش با اينكه دو متر زير ركورد آغاز فصل پرتاب كرده اما خيلي راضي است: «مسابقه خيلي خوبي بود كه ركورد 66 متر و 20 سانتيمتري را در پرتاب آخر ثبت كردم. البته شرايط جوي اصلاً مناسب نبود و باد شديدي كه در ورزشگاه ميوزيد، كار را سخت كرده بود.» براي او اين ركورد اهميت ديگري داشته: «از ثبت اين ركورد با شرايط سخت خيلي خوشحالم و خيلي روحيه گرفتم.» ركورددار پرتاب ديسك آسيا و ايران در ورزشگاه لانگ بيچ لسآنجلس دو تماشاگر ويژه داشته: «من ديروز در مسابقه واقعاً سورپرايز شدم وقتي حامد حدادي و فرامرز آصف را ديدم كه براي تماشاي مسابقه آمده بودند و مرا تشويق ميكردند.»

حدادي بيشتر از ثبت ركورد بابت آبروداري پيش دو تماشاگر ويژهاش خوشحال است: «خدا را شكر كه با ركورد خوبم آبروداري كردم.»

با پايان مسابقاتش در آمريكا او دوباره مثل قبل تمريناتش را از سر ميگيرد. خودش ميگويد: «من از امروز تمرينات سنگينم را زير نظر مك دوباره شروع ميكنم تا براي مسابقات اروپا آماده شوم. فعلاً 6 هفته ديگر در آمريكا تمرين ميكنم و دوم خردادماه به اروپا ميروم تا هم تمرين كنم و هم در مسابقات آنجا پرتاب.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی