نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقی که برای هوادار استقلال در فینال جام حذفی افتاد، گفت: همه از این اتفاق ناراحت هستیم. باشگاه و بازیکنان پیگیر وضعیت این بازیکن هستند. افتخاری مدیرعامل باشگاه هم صحبت‌هایی کرده تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

عبداللهی: پیگیر وضعیت هوادار آسیب دیده هستیم

به گزارش خبرورزشی ، نصرالله عبداللهی، درباره دیدار فردا (سهشنبه) استقلال برابر ذوبآهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هم استقلال و هم ذوبآهن انگیزه زیادی دارند. دو تیم در شرایط خوبی به سر میبرند و قطعا دیدار استقلال و ذوبآهن بازی خوب و زیبایی میشود. هر تیمی هم از موقعیتهایش استفاده کند، برنده خواهد شد.

وی در مورد اینکه استقلال یک روز زودتر راهی اصفهان شد، تصریح کرد: به شفر توضیح دادیم که اگر بازیکنان دیر وقت به اصفهان برسند، بازیکنان به خاطر خستگی نمیتوانند یک جلسه در این شهر تمرین کنند. به همین دلیل، یک روز زودتر رفتیم و چهارشنبه صبح هم به تهران بازمیگردیم.

عبداللهی در واکنش به اینکه باشگاه ذوبآهن اعلام کرده تنها 10 درصد از جایگاه ورزشگاه فولادشهر به هواداران استقلال اختصاص مییابد، گفت: این مسائل دست نیروی انتظامی است. قطعا با نماینده AFC همه چیز هماهنگ میشود. قانون همان 10 درصد را به میهمان میدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی