نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دختران فوتسال ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی فوتسال جام ملت‌های آسیا برابر ازبکستان به میدان رفتند و به برتری رسیدند.

صعود تیم ملی فوتسال بانوان به مرحله بعد

به گزارش خبرورزشی ،  تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابتهای قهرمانی جام ملتهای فوتسال بانوان آسیا، ازبکستان را با نتیجه ۹ بر ۲ شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه D این رقابتها به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. گلهای ایران را در این بازی فرشته کریمی (۱ و ۳)، سارا شیر بیگی (۲ و ۲۸)، فاطمه اعتدادی (۱۰، ۲۶ و ۲۸)، فاطمه ارژنیگی (۳۰) و فرشته خسروی (۳۹) به ثمر رساندند.

ملیپوشان کشورمان در نیمه اول این بازی ۴ گل و در نیمه دوم ۵ گل را وارد دروازه حریف کردند. تیم ازبکستان نیز در نیمه دوم فشارهای خود را بر روی دروازه ایران بیشتر کرد و توانست یکی از گلها را جبران کند اما در دقایق پایانی بازی داور دو پنالتی برای ازبکستان گرفت که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد و پنالتی دوم با واکنش خوب فرزانه توکلی دروازهبان تیم ملی روبهرو شد تا ازبکستان تنها دو بار دروازه ایران را باز کند.

تیم ازبکستان با وجود شکست در این بازی به دلیل برتری ۳ بر یک مقابل ترکمنستان به عنوان تیم دوم گروه Dهمراه ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقهها صعود کرد. تیم ایران در اولین بازی خود ترکمنستان را با نتیجه ۱۴ بر صفر شکست داده بود.

مرحله بعد این رقابتها چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران برگزار میشود و تیم ایران برابر تیم دوم گروه C که احتمالا چین است، به میدان میرود.

ژاپن که یکی از قدرتمندترین تیمهای حاضر در این مسابقهها است در صورت پیروزی برابر چین، به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود میکند و برابر ازبکستان به میدان میرود.

طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال علی کفاشیان، رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، لیلا طوسیزاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال و مسوولان سفارت ایران در سالن برگزاری بازی ایران و ازبکستان حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی