نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ببنیید با خانواده پدر استقلال«پورحیدری» چه کرده اند که صدایشان در آمده است، آنوقت اصلا آنها مظلومی را می‌شناسند؟

عصبانیت شدید خالق عدد 4 از دست استقلالی ها

به گزارش خبرورزشی، پرویز مظلومی، در خصوص اینکه آیا به مراسم جشن قهرمانی استقلال دعوت شده بود یا خیر، گفت: بله من از طرف آقای کشاورز ساعت 13 روز چهارشنبه به مراسم دعوت شدم اما از آنجا که به شهرستان رفته بودم و نمیتوانستم در عرض چند ساعت خودم را به تهران برسانم نشد در مراسم باشگاه حضور داشته باشم.

وی افزود: البته من از باشگاه استقلال گلایههایی دارم و نمیتوانم بعد از این همه بیمهری گلایههایم را پنهان کنم. همه هواداران استقلال میدانند که من خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی برای این تیم کار کردم. چه در زمانی که بازی میکردم و چه زمانی که مربی بودم. تمام ناراحتیام این است که آقایان در باشگاه جواب من را نمیدهند و در حالی که قرارداد سال 95 خودم را به باشگاه بخشیدم منتظر ماندم تا خبری شود اما  انگار نه انگار پرویز مظلومی وجود دارد.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: من همان شخصی هستم که نماد 4 را برای استقلال ثبت کردم و 4 دربی پیاپی را بردیم. آیا این جواب من است؟ آقای قراب چند روز پیش با من تماس گرفت و گفت هیأت مدیره تصمیم دارد مطالبات شما در دو قسط پرداخت کند اما دیگر خبری از عزیزان نشد.

مظلومی در خصوص اینکه چند روز پیش دیداری با نماینده AFC داشت و چرا چنین جلسهای برگزار شد، گفت: مترجم نماینده AFC با من تماس گرفت و صحبتهای جالبی را انجام داد. او به من گفت سال گذشته هنگامی که مسئولان باشگاه میخواستند مجوز حرفهای بگیرند به ما نامهای را نشان دادند و گفتند ما در حال تسویه حساب با طلبکارانمان هستیم و من هم به همین دلیل با شما تماس گرفتم تا ببینم آیا مطالبات شما پرداخت شده یا خیر که من هم اعلام کردم طلب من را پرداخت نکردهاند.

وی گفت: ناظر AFC از من خواست ملاقاتی با وی داشته باشم و وقتی من را دید پرسید گذشته شما چگونه است که به او توضیح دادم که 30 سال از عمر من در استقلال گذشته است. وقتی این حرفها را زدم با تعجب پرسید پس چرا مطالبات شما پرداخت نشده. من از مسئولان باشگاه استقلال ناراحتم. اصلا من به کنار، باشگاهی که منصور پورحیدری را آن هم در حالی که زندگیاش را برای این تیم گذاشته قبول ندارد و اینگونه با زن و بچه او برخورد میکند آیا احترام به پیشکسوت میگذارد؟ به خدا قسم که زن و بچه پورحیدری گرفتار هستند و اگر این آقایان مدیر الان در باشگاه استقلال حضور دارند از صدقه سر امثال پورحیدریها و زحمتهایی است که این نفرات کشیدهاند. وقتی با پدر استقلال اینگونه برخورد میکنید ما چه انتظاری داشته باشیم؟ ببنیید با خانواده او چه کرده اند که صدایشان در آمده است، آنوقت اصلا آنها مظلومی را میشناسند؟ از قول من بنویسید شما از استقلال میروید و باز هم ما میمانیم چون جانمان را برای این باشگاه گذاشتیم.

مظلومی در ادامه گفتوگو با فارس ادامه داد: نماینده AFC به من گفت اینها (مسئولان باشگاه استقلال) به ما کلک زدهاند و ما را فریب دادهاند. من به او گفتم من هر چه دارم از استقلال است و خودم را مدیون این تیم میدانم. هواداران استقلال هم به من علاقه دارند و من نمیخواهم با شکایت به AFC پولم را بگیرم. من دوست دارم همه چیز مسالمتآمیز حل شود ودل هیچ کسی نشکند. اما مگر اینها میگذارند؟

وی تصریح کرد: نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدارک را از من گرفت و به من آدرس ایمیلی داد وگفت اگر تا یک ماه دیگر مطالبات شما را پرداخت کردند که هیچ ولی اگر این کار را انجام ندادند با من تماس بگیرید و ایمیل بزنید که ما برخورد قانونی و جدی انجام دهیم. چگونه میشود یک باشگاه از سال 89 مطالبات مربیاش را ندهد. من هم تا ماه آینده صبر میکنم. ولی اگر این کار را انجام ندادند و پولم را پرداخت نکردند به ناظر AFC همه چیز را میگویم و مردم بدانند مسئولان باشگاه استقلال چگونه با ما برخورد کردند. این حق زن و بچه من است و پولی که سال 89 ارز بسیاری داشت حالا باید با ارزش کمتری دریافت کنم. من فقط اینها را گفتم که هواداران استقلال در جریان باشند و از دست من ناراحت نشوند چون 8 سال امروز و فردا میشنوم در حالی که در همه جای دنیا به پیشکسوتان و اسطورههای باشگاهها احترام گذاشته میشود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی