نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را ستود.

تاج: مردم هر نتیجه‌ای را از تیم ملی می‌پذیرند

به گزارش خبرورزشی ،مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018, اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان ما بهترین نمایش را داشت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرد. ما دو بار پیاپی به جام جهانی صعود کردیم، در حالی که قبلاً یکی در میان صعود میکردیم و صعودمان با دلواپسی و نگرانی همراه بود. این بار اما قدرتمندانه و قوی و دو بازی پیش از پایان مرحله مقدماتی صعود کردیم.

وی در ادامه افزود: این اتفاق میمون و مبارکی است و فوتبال ما خوب و سلامت است، در قله آسیا هستیم و پنج سال است که صدرنشین هستیم. امیدواریم با همین بضاعت خوب که بضاعت چندانی هم نیست و پولی که در فوتبال خرج میکنیم و قابل مقایسه با رقبای ما مانند عربستان، قطر، امارات و کره جنوبی نیست، بتوانیم نتیجه بگیریم. در همین گروهمان در جام جهانی تیم اسپانیا 1860، پرتغال 1870 و مراکش 160 میلیون دلار هزینه کردهاند و ما 25 میلیون دلار هزینهمان داشتهایم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: ما با قدرت میرویم تا سه بازی قدرتمندانه و آبرومندانه انجام دهیم و نتیجه هم هر چه شد مردم از ما میپذیرند، چون در گروهی هستیم که قهرمان جهان اسپانیا در آن حضور دارد، قهرمان اروپا، پرتغال  هست و مراکش که قهرمان آفریقاست. البته ما هم قهرمان آسیا هستیم.

وی در پایان یادآور شد: قوی و مقتدرانه خواهیم رفت تا سه بازی خوب انجام دهیم با بازیکنانی که کم توقع هستند، اما مطمئنم بازیهای بسیار خوبی انجام خواهیم داد و حتماً شما در پایان مسابقات از ما، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی راضی خواهید بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی