نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی، تمرینات‌شان را در خانه کشتی عبدا... موحد تهران برگزار می‌کنند.

 به گزارش خبرورزشی، همان گونه که پیش از این نوشتیم، نه تنها سرمربی و کادر فنی تیم‌های ملی، شورای فنی و مدیران تیم‌های ملی به تغییر محل اردو برای جلوگیری از خستگی روحی و ذهنی اردونشینان اذعان و اعتراف دارند، حتی آن‌هایی که در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دستی بر آتش قهرمانی داشته و خودشان از نزدیک سرد و گرم سختی‌های دوران قهرمانی را چشیده و با تمام پوست و خون‌شان لمس کرده و به معنای واقعی کارشناس ورزشی محسوب می‌شوند نیز این موضوع را باور داشته و به آن معتقد هستند.
همان گونه که قبلاً نیز به آن اشاره داشتیم، به رغم احساس نیاز ضروری و الزامی به تغییر محل اردوی تیم‌های ملی و تمرین کشتی‌گیران در بیرون از مجموعه خانه کشتی، به منظور کاستن از خستگی روحی و ذهنی اردونشینان، متأسفانه بعضی اتفاقات و رفتار‌های اجتناب‌ناپذیر، باعث می‌شود تا فدراسیون کشتی، مربیان و کشتی‌گیران سفر به استان‌های خوش‌آب‌وهوا و تغییر و تنوع در محل برپایی تمرینات و اردو‌های تیم ملی را از دستور کار برنامه‌های خود خارج کرده و به اکراه و به ناچار به انجام تمرین در همین تهران و خانه کشتی بسنده کرده و اکتفا کنند.
اگرچه ادامه تمرینات در تهران و عدم حضور در مناطق خوش‌آب‌و‌هوای کشورمان برای تنوع تمرین و ایجاد نشاط و شادابی در روحیه ملی‌پوشان و اردونشینان، از سر ناچاری انجام می‌شود ولی فدراسیون کشتی برای ایجاد شادابی و نشاط در جمع اردونشینان به ترفندی جدید متوسل شده تا بلکه تا حدودی بتواند بر این مشکل و معضل کسالت و خستگی روحی و ذهنی غلبه کند. حضور اردونشینان کشتی در زورخانه‌های مختلف تهران یا شهرستان‌های نزدیک تهران مثل کرج و...، همچنین برپایی بعضی از جلسات تمرینی و آماده‌سازی در کوه‌ها و بلندی‌های اطراف تهران، برگزاری بعضی از جلسات تمرینی در باشگاه‌های فعال تهران و شهر‌های نزدیک به تهران، یکی از ترفند‌هایی است که فدراسیون کشتی به اجرا گذاشته تا این ضعف و نقیصه روحی را برطرف کند. هرچند این سفر‌های یک روزه و نصف روزه نمی‌تواند درمان دلزدگی و کسالت‌آوری محل تمرینات ثابت اردوی کشتی‌گیران را کاملاً از میان بردارد ولی به‌کار گیری همین ترفند، به خوبی بیانگر این موضوع مهم است که تمام عوامل فنی و اداری کشتی کشور هم از این موضوع مهم آگاه هستند و هم اینکه برای برطرف ساختن با توجه به امکانات و شرایط موجود، به لطایف‌الحیل متوسل می‌شوند تا بیش از این اردوی خانه کشتی برای قهرمانان و ملی‌پوشان خسته‌کننده نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی