نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر سینما و تلویزیون کشور در خصوص بازی‌های ایران در جام جهانی گفت: در بازی با مراکش برد دقیقه آخر خیلی چسبید و کلی خوشحالی کردیم.

به گزارش خبرورزشی، شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور در خصوص بازی‌های ایران در جام جهانی گفت: ما ایرانیم، یوز‌های جام جهانی و توانستیم در اولین بازی پس از شکست سنگین عربستان، آبروی قاره کهن را حفظ کنیم.
تیر مراکشی‌ها به سنگ خورد
مراکشی‌ها که به نام شیر‌های اطلس معروف هستند، نتوانستند مقابل یوز‌های جام جهانی کاری انجام دهند و آن‌ها که ادعا داشتند برای سفر کوتاه به روسیه نیامده‌اند و می‌خواهند اقامت طولانی داشته باشند، تیرشان به سنگ خورد و حالا با این تفاسیر جزو اولین کشور‌هایی هستند که باید چمدان‌های خود را برای بازگشت ببندند.
سن‌پترزبورگ شهر حماسه‌ای برای یوز‌ها
در بازی با مراکش برد دقیقه آخر خیلی چسبید و کلی خوشحالی کردیم و بیشترین شیرینی که این برد داشت، پیروزی در لحظه پایانی بود که حسابی چسبید تا سن‌پترزبورگ برای ما ایرانی‌ها به شهر حماسه‌ساز تبدیل شود.
کی‌روش خودش را ثابت کرد
مرد اول نیمکت ایران خیلی خوب خودش را ثابت کرد و در سال‌های اخیر زحمات فراوانی برای فوتبال ایران کشید و دو بار پی‌درپی بدون هیچ دغدغه و استرسی ایران را به عنوان تیم اول راهی جام‌های جهانی کرد و حالا مزد زحماتش را در بازی با مراکش گرفت. امیدوارم در جام ملت‌های آسیا نیز با او ادامه دهیم و پس از سال‌ها دوباره قهرمان قاره کهن شویم.
بازی با اسپانیا سخت است، اما یوز‌ها شگفتی‌ساز هستند
بازی امروز مقابل اسپانیا خیلی سخت است چراکه ماتادور‌ها بازیکنانی دارند که در سطح اول فوتبال دنیا بازی می‌کنند، ولی این را هم بگویم که گرچه بازی با یاران راموس سخت است، اما یوز‌ها نشان دادند، می‌توانند خالق شگفتی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی