نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۳ |
۵
فدراسیون فوتبال، تقاضای میزبانی، دکتر ظریف و دیگر هیچ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاش برای ادعای عجیب میزبانی جام ملت‌های آسیا فقط یک دلیل برای خودمان داشتیم!

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ فدراسیون سابقا ۵ ستاره که امروز رئیس جدید آن با دکتر ظریف در وزارت امور خارجه دیدار می‌کند و وعده ملاقات با استانداران را در اولین فرصت ممکن می‌دهد، میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد!

کنفدراسیون به سادگی تصمیم گرفت عربستان، امارات و هند (!) میزبان این رقابت‌ها باشند؛ در واقع هند هم به فدراسیون فوتبال ایران ترجیح داده شد تا یک بار دیگر عزیزان متوجه شوند در AFC کوچک‌ترین اعتباری ندارند و دار و دسته شیخ سلمان، اصلا آنها را به حساب نمی‌آورند.

بدنه اصلی همین فدراسیون که در حال حاضر با رئیس جدید نیز همکاری می‌کند، در یک ادعای پرطمطراق با واژه‌های عصا قورت داده به دفعات گفتند میزبانی جام ملت‌های آسیا را می‌خواهند. زمین و زمان به آنها تذکر دادند که ما در برگزاری رقابت‌های لیگ دچار مشکل هستیم و همچنین با این ورزشگاه‌های اغلب محقرانه که بعضا در برخی شهرها مایه آبروریزی است؛ نمی‌توانیم به توهماتی در این اندازه دامن بزنیم؛ با این همه گوش آقایان بدهکار نبود و ظاهرا هنوز هم نیست، چرا که مصرانه به دنبال کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند!

فدراسیون فوتبال، تقاضای میزبانی، دکتر ظریف و دیگر هیچ!

جالب است بدانید در هفتم دی ماه گذشته، کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون کشورهای قطر، هند و عربستان به عنوان ۴ گزینه نهایی میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ یاد کرد. همان روز نوشتیم شما فقط یک دلیل بیاورید که کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را به قطر، عربستان و هند ندهد و آن وقت فدراسیون فوتبال ایران را لایق میزبانی جام ملت‌ها بداند؛ فقط یک دلیل؟

امروز به همه ثابت شد AFC ابتدا به روابط، کرسی‌های مهم و البته امکانات سخت‌افزاری فدراسیون‌ها می‌نگرد. در واقع آنچه ما نداریم را کشورهای دیگر به سهولت دارند و کنفدراسیون هم میزبانی را خیلی ساده به آنها می‌دهد؛ این وسط ما فقط تقاضای میزبانی می‌دهیم؛ در این زمینه می‌توانیم ادعا کنیم، هم کارمان خوب است و هم در نقش یک متقاضی به خوبی ظاهر می‌شویم!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    وقتی تیم های ایرانی برن تو عربستان بازی کنن دیگه نمیتونن میزبانیرو برگردونن.آبرو و شخصیتمون با این توهینا خرد میشه،پول هایی که به عنوان جایزه کسب میکنیم هم که نمیتونیم استفاده کنیم پس شرکت تو این مسابقات چه فایده ای جز آبروریزی برامون داره؟
  • کارشناس فوتبال IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    جناب آرتین خان، قطعا تقاضای میزبانی یکی دو سال اخیر، چه در سطح باشگاهی و چه ملی، هیچکدام مبنای واقعی نداشت و فقط جنبه تبلیغاتی برای سرپرست سابق فدراسیون داشت تا بتواند رای های مجمع را جمع کند، غافل از اینکه قرار است رد صلاحیت شود. والا هر فردی که چند صباح بیشتر هم در فوتبال نبوده باشد، متوجه این موضوع میشود.چرا که زیرساختهای ما بویژه در خصوص خدمات بهداشتی کرونا، قابل قیاس با کشورهای رقیب نیست.
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    تحقیر فوتبال ایران به سبک ای اف سی با رئیس بحرینی!! هر روز تحقیر میشیم‌، خب اینم از بی عرضگی فدراسیون پنج ستاره هست که هند هیچ سابقه ای تو فوتبال نداره میزبان میشه ولی ایران نمیشه این درست که ورزشگاه های ما زیر ساخت مناسب و استاندارد ندارند، ولی تا زمانی که فدراسیون ما مثل کبریت بی خطر است همین شرایط را داریم نه تنها میزبانی به ما نمیدن بلکه حقمون رو هم میخورند..از ایران یه کشور حقیر و بی اعتبار باقی گذاشتن تمااام..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی