نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
تأسف‌بار و باورنکردنی؛ تفریحات بازیکن بی‌تعهد در دبی با پول ایرانی‌ها!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاهداری خصوصی یا دولتی در فوتبال ما یک مشت شعار است؛ این فوتبال چه در بخش دولتی چه با حضور مدیرانی که ادعای خصوصی سازی دارند روی هوا اداره می‌شود؛ خدا می‌داند که فرمان فوتبال کشور دست چه کسانی است.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ بلایی که استوکس و اروین سر باشگاه تراکتور آوردند این است: دادگاه عالی ورزش اعلام کرد تراکتور باید ۴۷۵ هزار دلار به آنتونی استوکس و ۱۷۵ هزار دلار به لی اروین بدهد؛ رقمی که اگر در همان زمان پرداخت می‌شد به مراتب کمتر از این بود اما حالا جرایمی نیز به آن اضافه شده است؛ مجموع رقم پرداختی تراکتور، به نرخ روز بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که انتقال آن هم هزینه بالایی را در بر خواهد داشت.

پول‌های مفتی که باید به بازیکنی مثل استوکس پرداخت شود آنقدر زیر زبان این بازیکن مزه کرده که پیش از اعلام رسمی حکم دادگاه CAS، او در یک پست اینستاگرامی خبر پیروزی‌اش را اعلام و حتی باشگاه تراکتور را هم در صفحه‌اش تگ می‌کند! در واقع یک خط و نشان و دهان‌کجی واضح برای مدیران فوتبال کشور که با چنین بازیکنان کاسب و بی‌اخلاقی قراردادهای دلاری تنظیم می‌کنند و این‌گونه نیز سرشان کلاه می‌رود.

تاسف بار و باورنکردنی؛ تفریحات بازیکن بی تعهد در دبی با پول ایرانی ها!

پیش از قطعی شدن محکومیت باشگاه در تراکتور در دادگاه عالی ورزش اما استوکس همین بلا را سر پرسپولیس آورد؛ آن هم با کمال پررویی و وقاحت تمام! بازیکنی بی‌تعهد که بدون مطالعه و فقط برای پز دادن در نقل و انتقالات وارد پرسپولیس شد؛ استوکس در سال ۹۸ با پرسپولیس قرارداد بست و تنها در یک دیدار مقابل استقلال و دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت.

این بازیکن که در همان ابتدا ۱۵۰ هزار دلار از پرسپولیس گرفت تنها ۳ بازی برای تیمش انجام داد و بعد از دیدار با الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا به بهانه اینکه می‌خواهد یک روز بیشتر در امارات بماند از گل‌محمدی مرخصی گرفت و دیگر به ایران برنگشت.

تاسف بار و باورنکردنی؛ تفریحات بازیکن بی تعهد در دبی با پول ایرانی ها!

در واقع استوکس پول پرسپولیس را روی هوا زد و با رفتن ناگهانی‌اش به امارات، عکس‌هایش را در کلاب‌های دبی با وقاحت تمام منتشر کرد که در حال تفریح کردن است! تصور کنید بازیکنی که چند بازی بیشتر برای تیم‌های پرسپولیس و تراکتور انجام نداده، با پول‌های ایرانی در کشورهای عربی تفریح می‌کند و تازه بابت این همه زرنگی و غفلت مدیران نالایق فوتبال ایران به ریش ما هم می‌خندد و در اینستاگرام باریمان پست هم منتشر می‌کند.

تاسف بار و باورنکردنی؛ تفریحات بازیکن بی تعهد در دبی با پول ایرانی ها!

باشگاهداری خصوصی یا دولتی در فوتبال ما یک مشت شعار است؛ این فوتبال چه در بخش دولتی چه با حضور مدیرانی که ادعای خصوصی‌سازی دارند روی هوا اداره می‌شود؛ خدا می‌داند که فرمان فوتبال کشور دست چه کسانی است اما فرجام مدیریت این بازیکنان جدا از تمام خسارت‌هایی که زده‌اند، میدان به بازیکنانی مثل استوکس است که باغ فوتبال ایران را آباد می‌کنند و در دبی با پول ایرانی‌ها برای خودشان صفا می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند!

تاسف بار و باورنکردنی؛ تفریحات بازیکن بی تعهد در دبی با پول ایرانی ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا US ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    همه دارن ایران رو میچاپن اینم روش
    • T.m IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      ما دو نوع دلال داریم الف ) دلال خبره ب ) دلال خرده‌پا اکثر بازیکنایی که در لیگ ایران بازی میکنند تحت مدیریت دلال خبره قرارداد میبندند، درچه تیمی؟با تیمی که دلال مشخص میکند وکدام رقم؟ با رقمی که دلال موافقط کرده و قرارداد اصلی در واقع بین بازیکن و دلال بسته میشه.بدتر از همه اینکه دلال قراردادی که بسته در باشگاه ثبت نمیشه ، چیزی که با باشگاه امضا شده کاغذیه برای گذر از مالیات تنظیم شده و هیچ وجه قضایی ندارد . اینه که باشگاه هرجایی شکایت ببره سند دستش نخواهد بود و عاقبتی جز شکست نخواهد داشت.
  • محسن IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    سلام.به نظرم این بازیکن ها اصلا تقصیر ندارن که هیچ،طلب هم دارن.به ما ربطی نداره اینها چطوری و کجا زندگی میکنن.اونجا به ما مربوط میشه که چطور باهاشون قرارداد ببندیم که اینجوری نمونیم تو گل.اقا مقصریم خودمون هستیم گردن کس دیگه ای نندازیم.بازیکن های ایرانی هم خیلی مرد هستن‌که به فیفا شکایت نمیکنن وگرنه کسانی هستن‌که بازنشست شدن از فوتبال ولی هنوز از باشگاهشون طلب دارن.یا اینقدر میبرن و میارن که طرف مجبور میشه طلبش رو ببخشه.چون اگه نبخشه و باعث جریمه ی تیمش بشه و مثلا پنجره ی نقل و انتقلال تیمش بسته بشه همه ی تقصیر ها رو میندازن گردن اون
  • نادی ال لونگ الستحمام AU ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    خوب دوستان قبلان این حرف رو زدم بازم میگم، دزدی که از دزد بدزده شاهدزده
  • فاطی تی تی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    تفریحاتش که به ما ربطی نداره،ولی این همه باخت پرونده دیگه داره بودار میشه
    • رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      مشکل فوتبال کشور اینجاست که دلال بازیکن و مربی را معرفی میکند. کفاشیان گفت کیرووش را دلال به ما معرفی کرد.ترفند دلال به اینصورته که پول بازیکن را پرداخت میکنه و خودش به جای بازیکن با باشگاه طرف قراردادمیشه. درد بی ‌درمون بطور خلاصه و مفید همین قرارداد بستن دلال بجای بازیکنان هست. اگه پرسپولیس مجبورا به استوکس بدهکار شده با حضور استوکس در پرسپولیس به واسطه صحبت انصاریفر با دلال بود یا بعبارت بهتر قرارداد دلال با انصاریفر بود. در تراکتور هم زنوزی بعد از اینکه متوجه شد مدیریت باشگاه به جای قرارداد با بازیکن با دلال قرارداد بسته اقداماتی تنبیهی انجام داد و مدیراشو اخراج کرد . این مشکل گریبانگیر خیلی از باشگاههاست
  • احبر IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    با عرض معذرت مشکل در قرارداد بازیکنان هست... نه در باشگاه ، شک نکنید استوکس بازیکن خوبیست خیلی بهتر از بازیکنان هم پست در داخل ولی بسیار بی‌اخلاق است ، بازیکنان تراکتور صحبتهای جالبی از رفتارهای عجیب و زننده او دارند. در مورد قرار داد هم ناگفته نماند که دلال با بازیکنان قرار داد بسته نه باشگاه ... ایجنت بازیکن دست دلال هست..دلال باهاش قرارداد بسته و بعد چندتا برگه بین باشگاه و دلال رد و بدل شده که هرگز جنبه حقوقی هم ندارد و هیچ کجای عالم اعتبار قانونی ندارد صرفا چند برگه بدرد نخور هستند.مالک باشگاه تراکتور بارها افرادی که مسبب این نوع قرار دادها بودند را اخراج کرده ولی مشکل اصلی در ساختار فوتبال کشور است خیلی از این دلالها در سطوح بالا دارای نفوذند ... باشگاه قراردادی ندارد که مستندات معتبری در دادگاه ارائه دهد...هر موقع هم دلال بخواهد بازیکن را از تیم بیرون میکشد. همان دلالی که این بازیکن رو به تراکتور آورد همون دلال دومرتبه این بازیکن رو در تیم‌های ترکیه بازی داد و همان دلال استوکس را به پرسپولیس آورد . دلال این وسط سود میبرد و بازیکن هم بیکار نمی‌ماند و پولش را میگیرد.
  • آریهان DE ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    مدیران و مسئولان بی سواد و نادان. نتیجش میشه همین. کسی که سواد خوندن متن قرارداد رو نداره و چشم بسته امضا میکنه,میشه اخرش همین. به جای ۱۰هزار دلار باید ۱۰ برابرش رو بده. حالا میگیم یه بار دوبار. ولی وقتی نگاه میکنم چندتا پرونده در فیفا داریم باید به حال اینهمه داشتن بی سواد گریه کرد که چطور مدیرعامل تیم فوتبال شدند. چون از جیب خودشون خرج نمیکنند و جواب هم نباید پس بدند.اختلاس در روز روشن. فکر کنم هم مدیر عامل و هم بازیکن با هم دست تو دست هستند از پول دولت که مفت گیرشون میاد.
  • علی US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    تو باشگاهها و ورزش ما این همه دزدی و اختلاس و فساد میشه به اونها هم بپرداز. باشگاههای ما پول کلی مربی و بازیکن خارجی رو خوردند و آبروی فوتبال ما رو تو دنیا بردند.
  • Perspolis IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    پول خودشه , حق خودشه هر جور که خودش دوست داره میتونه ازش استفاده کنه
  • صادق IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    دیگه توی این مملکت بهترین مکان برای راهزنان شده. ومدیران ما هم که همه پر ادعا و هیچی بارشون نیست. صفره پهنه همه بیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی