نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
گزارش لحظه به لحظه: استقلال یک - پدیده صفر/ آرمان رمضانی باز هم درخشید؛ آزادی غرق در خاموشی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دو تیم استقلال و پدیده مشهد معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک گل به سود آبی‌پوشان در جریان است.

خبرورزشی - دو تیم استقلال و پدیده مشهد در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که نیمه نخست دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، وریا غفوری، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیرحسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی و عرفان معصومی.


نیمه نخست

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی روی دروازه پدیده با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: مهرداد بایرامی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که توپ او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: امیرحسن جعفری با عبور از عارف غلامی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۴۴: وریا غفوری در محوطه جریمه پدیده اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم توسط میلاد فراهانی مهار شد.


دقیقه ۴۶: وریا غفوری جای خود را به مهدی قایدی داد. محمد دانشگر به جای وریا غفوری و مهدی قایدی به جای مهدی مهدی پور وارد زمین شد.

دقیقه ۴۸: آرمان رمضانی با ضربه‌ای دیدنی توپ را به تور دروازه مهمان دوخت. مهدی قایدی با هنرنمایی دفاع پدیده را به هم ریخت و در بدو ورود گل سازی کرد.

دقیقه ۷۱: مسعود ریگی و یک دقیقه بعد محمد نادری کارت زرد گرفتند.

دقیقه ۸۴: در جریان بازی برق ورزشگاه آزادی قطع و بازی متوقف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمانم الان آلمانم IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    لنگیا آرمان رو میشناسین یا نه ؟ کاش فرصتی بود و بودیمیر هم نمیرفت و میومد استقلال گلزنش میکردیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی