نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
علی کریمی و مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نواب رئیس پیشنهادی اول تا سوم علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال این ۳ گزینه بودند: مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور.

آرتین زهرابی؛ برای علی کریمی شاید این موضوع اهمیت چندانی نداشته باشد که نواب معرفی شده توسط او به مجمع فدراسیون فوتبال در انتخابات بحث برانگیز اسفندماه، امروز چه وضعیتی و چه حکم‌هایی برایشان صادر می‌شود.

نواب رئیس پیشنهادی اول تا سوم علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال این ۳ گزینه بودند: مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور.

حالا هر کدام از آنها منهای علی کریمی که قاطعانه در انتخابات به عنوان نماینده ملی پوشان تاریخ فوتبال ایران شرکت کرد به خیابان سئول رسیدند؛ چهره‌هایی که درخانه نشستند و مانند کریمی مقابل اعضای مجمع سیبل نشدند و ۹ رای نیاوردند تا همه بگویند عجب؛ این بود آرای علی کریمی؟!

بله، همین بود و قرار و مداری هم جز این نبود؛ اگر همان ۹ عضو مجمع که فرجام انتخابات را پیش بینی می‌کردند و به خاطر احترام به ذات فوتبال به علی کریمی رای دادند نیز کاری به جز این انجام می‌دادند، باز هم او در انتخابات شرکت می‌کرد و مقابل خیلی‌ها می‌ایستاد؛ چون بحث علی کریمی تعداد آرا نبود؛ کریمی جلوتر از همه ما می‌دانست این مجمع به او رای نخواهد داد.

حالا کریمی احتمالا خوشحال است که دست به خاک هم می‌زند طلا می‌شود؛ سعید دقیقی و فاطمه علیپور که هر دو جزو نواب پیشنهادی کریمی بودند در فدراسیون فوتبال پست گرفتند؛ اگرچه تعداد روزهای همکاری دقیقی با فدراسیون انگشت شمار بود و خیلی زود غزل خداحافظی را سر داد.

خانم علیپور هم سرپرست فعلی تیم ملی بانوان شده و مهمتر از همه پست پیشنهادی به مهدی مهدوی کیا است؛ او سرمربی تیم امید خواهد شد تا خطاب به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای یک بار هم شده بگوییم مگر کریمی از نظر شما در انتخابات فدراسیون فوتبال برنامه مدون نداشت و بهانه تان برای رای ندادن به او به همین علت نبود؟ پس چگونه است که نواب پیشنهادی او هر کدام در فدراسیون فوتبال پست و سمت می‌گیرند و عاقبت بخیر می‌شوند؟ این چگونه کاندیدای بی برنامه انتخابات فدراسیون فوتبال بود که مهدوی کیای او را روی هوا می‌زنند، دیگری را مسول پروژه‌های عمرانی می‌کنند و آن یکی را به تیم بانوان می‌برند؟

حتما برنامه‌های علی کریمی قابل توجه و نفراتی که او برای مدیریت در بدنه فدراسیون فوتبال انتخابات کرده بود، نیروهایی خوبی بودند که دوستان برای همکاری با آنها سر و دست می‌شکنند. این وسط لابد فقط علی کریمی نیروی مازاد، پردردسر و ماجراجو بود که سرش بی کلاه ماند! اگر به خود او هیچ پیشنهادی نمی‌دهند چون خوب می‌دانند در معامله ای که احتمال غش در آن زیاد است، کریمی زیر میز می‌زند و بازی آنها را خراب می‌کند. این وسط فقط نمی‌شود علی کریمی را وارد این بازی‌ها کرد؛ دیگران که نمی‌دانند بازیچه شده اند!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    کسیکه تو این وضعیت ماینر میکنه و پول برقش 5 میلییون میشه و تو کاخش نشسته و الکی برای خودش ااستوری میگذار دلسوزی نداره
    • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      آخه علی کریمی احتیاج به ماینینگ داره؟؟؟ علی کریمی همین الان بگه شیوخ امارات کل دوبی رو به نامش می کنند همیشه بدون چی میگی شمسعلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی