نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اختلاف اصلی استقلال و الکس نوری بر سر پول نبود/ مربی بوندسلیگایی از ایران دور شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف شایعات اختلاف اصلی استقلال و الکس نوری بر سر مبلغ قرارداد نبوده و مشکل جای دیگری است.

گفته می‌شود پیشنهاد اولیه الکس نوری به استقلال یک میلیون دلار بوده اما بعدا او کوتاه آمده و حتی حاضر شده قرارداد ریالی ببندد اما مشکل برسر نحوه پرداخت بوده که باعث شده طرفین به توافق نهایی نرسند و قید همکاری را بزنند. الکس نوری امشب دبی را به مقصد یونان و سپس آلمان ترک می‌کند و بعید است که حالاحالاها در ایران مربیگری کند.

استقلالی‌ها تقریبا خیالشان راحت بود که نوری می‌آید اما در دقیقه ۹۰ همه چیز عوض شد و حالاباشگاه استقلال باید دوباره با مربیان جدیدی مذاکره کند تا بیش از این زمان را از دست ندهد. بر خلاف شایعات اختلاف استقلال و الکس نوری بر سر مبلغ قرارداد هم نبود و بیشتر نحوه پرداخت و البته یکسری مسائل دیگر باعث شد تا کار گره بخورد و حالا نوری به هر تیمی فکر می‌کند به جز استقلال و البته اولویت او همچنان کار در آلمان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Pitbull IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    انقد اين دورگه هارو پررو نكنيد من خودم ١پرسپوليسي متعصب هستم اما الكس نوري درحد ليگ يك ايران هستش
  • امید IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    چطور داشت سر استقلال کلاه میرفت وقتی با تراکتور 450هزارتا داشت میبست دوتا دستیار هم میخواست ببره احتمالا میدونست اگر اخراج بشه میتونه دوبرابر اینو بگیره یعنی جمعاً 3میلیون دلار ولی اگر اخراج نشه وقراردادش پایین باشه چیزی سود نمیکنه مدیریت استقلال از داستان استراماچونی کلاهبردار درس بگیرید خواهشا درست قرارداد ببندید یا سریع مربی بزرگ ایرانی درکنار پین بیارید یا قلعه نویی یا دایی بیارید یا دوتا جوان مثل عنایتی وآندو رو کنار پین بذارید و یه دستیار خوب خارجی قیمت مناسب به انتخاب پین بیارید همینها هم میتونن استقلال رو جمع کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی