نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
۱ |
۵
قرارداد این مربی تمام است؛ استعفا هیچ معنایی ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واقعیت این است که با برگزاری بازی های کشورهای همبستگی ترکیه قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم ملی امید به پایان می رسد.

مهدی مهدوی کیا تصمیم گرفته تیم ملی امید را به بازی های کشورهای اسلامی نبرد به این خاطر که تمرینات خوبی با تیم ملی امید نداشته است. او هم چنین بازی دوستانه با تیم پیکان را لغو کرده است که قرار بود فردای بازی با پرسپولیس در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی برگزار شود.

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان تصمیم مهدی مهدوی کیا را تایید کرد و گفت: «نقطه نظرات مهدوی‌کیا را گرفته‌ایم و مشغول بررسی آنها هستیم. در صورت هماهنگ شدن شرایط تیم را اعزام خواهیم کرد در غیر این صورت به دلیل شرایط کرونایی و ناهماهنگی برخی باشگاه‌ها درحالی که تیم نفرات محدودی در اختیار دارد، شاید نتوانیم تیم امید را به قونیه بفرستیم. تاکنون هیچ تصمیم قاطعی گرفته نشده است. تا می‌توانیم برنامه‌ها را به شکلی جلو می‌بریم که تیم به مسابقات اعزام شود در غیر این صورت امکان این سفر وجود ندارد.»

اما بحث استعفای مهدی مهدوی کیا هم مطرح شده است. واقعیت این است که با برگزاری بازی های کشورهای همبستگی ترکیه قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم ملی امید به پایان می رسد و طبیعتا مربی ای که قراردادش به پایان می رسد بحث استعفای او مطرح نیست و موجودیت ندارد. سایت فدراسیون فوتبال هم مدعی شد که خبری از استعفای سرمربی تیم امید نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا توانافر IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    تازه از خداش نباشه وقتی بازیکنان باشگاها بهش نمی دن دیگه مربی چیکار می تونه بکنه آیا با 15 الی 16 بازیکن که یازده بازیکن تو زمین و 5 تا سر نیمکت می شه تیم رو محک زد نه نمی شه در ضمن همه این اتفاقات مقصر اصلی باشگاها بعد فدراسیون فوتبال که باید با این باشگاها یی که بازیکن نمی دن برخورد کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی