نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
۳ |
۵
طلب سرمربی پرافتخار استقلال پس از سال‌ها پرداخت شد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مطالبات معوقه زنده یاد منصور پورحیدری از سوی باشگاه استقلال پرداخت شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان مطالبات معوقه مرحوم منصور پورحیدری پرداخت شد. قرار بود مطالبات منصور پورحیدری، مردی که عمر خود را برای باشگاه استقلال گذاشت، به‌روز و با احتساب ضرر و زیان پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد.

آخرین قراردادی که به امضا رساند، ۳۰۰ میلیون تومان بود که در قسط اول ۸۰ میلیون تومان به خانواده وی پرداخت شده بود و در دومین قسط که چند روز پیش صورت گرفت ۲۲۰ میلیون تومان از سوی باشگاه استقلال واریز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راکی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خجالت نکشیدید بعد از این همه سال همون مبلغ رو پرداخت کردید و افزایش ندادید با این افت ارزش ریال،با اینکه خانواده منصور خان درخواست کردن معادل مبلغ رو بدین.واقعا تاسف داره که حتی احترام پدر استقلال رو هم نداشتین.
  • علی از آبادان IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    کاش باسودش پرداخت میکردید منظور به روز پرداخت میکردید قطعاً اگر منصورخان زنده بود با بخشیدن این پول هم خجالتتون میداد هم باز بزرگیشو نشون میداد چرا آخه با خانواده منصورخان که یک عمر به خاطر استقلال از اونا گذشت همچین کاری میکنید آقای آجرلو خانم فریده شجاعی یک عمر سابقه مدیریت سطح بالا در کشور رو داره ایشونو به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره یا مرتبط با مدیریت ورزش بانوان استقلال منصوب کنید با اینکار روح منصورخان وما هوادارا رو شاد میکنید
  • ابرام US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    این فرم مردرندی و نا جوانمردی هم بنوبه خودش نوبره . کدام کودک دبستانی این تفاوت ارزش ریالی این زمان و زمان طلب زنده یاد پورحیدری را نمیداند و یا متوجه نمی شود ؟! بعد هم جناب رییس سینه سپر خوا هد کرد که « این من بودم که شکستم رکورد غول را و تسویه نمودم حساب مرحوم پور حیدری را در زمان صدارتم بر کرسی با شگاه » و چه مدرکی بالاتر از این برای اثبات شا یستگی و لیاقت و انصاف من و مدیریت مشعشعی که فقط از عهده من بعد از سالها بر آمد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی