نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ارلینگ هالند - بریتلینگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که ارلینگ هالند راه هم‌تیمی‌اش جک گریلیش را دنبال کرده و به حرفه مدلینگ روی آورده است.

ارلینگ هالند، مهاجم ۲۲ ساله منچسترسیتی، در عکس جدیدش از ساعت ۴۷۰۰ پوندی بریتلینگ رونمایی کرد و به عنوان چهره جدید این برند معرفی شد. او که از طرفداران ساعت مچی است، چه در داخل و چه در خارج از زمین بازی در حال رشد و شهرت روزافزون است، و قرار است در اواخر این ماه کمپین جدیدی برای این برند ساعت آغاز کند.

هالند در مورد ارتباطش با برند بریتلینگ گفت: «من عاشق ساعت مچی و از طرفداران پر و پا قرص این برند هستم. اگر سبک من را بشناسید به خوبی می‌دانید که من همیشه به دنبال ظاهری آراسته و مرتب هستم که بتواند تعادلی بین زندگی خصوصی و چهره عمومی من برقرار کند. ساعت بریتلینگ جدیدی که من به نمایش می‌گذارم دقیقاً همین چهره را به نمایش می‌گذارد: ساعتی مناسب برای هرکاری که من می‌کنم. مشتاقانه منتظرم تا هفته آینده آن را معرفی کنم و بالاخره خودم آن را بپوشم.»

مسیر هالند برای مدل شدن تنها چند ماه پس از امضای قرارداد ۱ میلیون پوندی گریلیش با گوچی آغاز شد. این مهاجم نروژی به «گیانیس آنتتوکومپو» ستاره NBA، «کلوئی کیم» اسنوبوردر و «ترور لارنس» بازیکن فوتبال آمریکایی می‌پیوندد تا با بریتلینگ همکاری کند. هالند در پایان فصل گذشته هنگام ترک دورتموند برای تمام اعضای باشگاه یک ساعت خرید.

جرجس کرن، مدیرعامل بریتلینگ، گفت: «ارلینگ هالند دقیقاً همان کسی است که ما به دنبالش بودیم. او مجری قدرتمندی است، شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد، کاملاً قابل اعتماد و فروتن است. ارلینگ تجسم مطلق تجمل برند بریتلینگ است.»

هالند تا به الان در ۱۵ بازی برای من‌سیتی ۲۲ گل به ثمر رسانده، و پس از ۱۱ بازی در نیمه راه شکستن رکورد بیشترین گل در یک دوره لیگ برتر قرار می‌گیرد، رکوردی که در حال حاضر در اختیار آلن شیرر و اندی کول با مجموع ۳۴ گل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی