نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
لیونل مسی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی پس از پیروزی تیمش مقابل هلند در روز جمعه و گرفتن بلیت نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در مصاحبه پس از بازی بر سر یک نفر فریاد زد.

لیونل مسی ۳۵ ساله در مصاحبه بعد از پیروزی شیرین بر هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی، برای چند ثانیه به سمتی خیره شد و کلمات توهین‌آمیزی خطاب به ووت وخورست بر زبان آورد. او با فریاد گفت: «به کجا نگاه می‌کنی احمق؟ گمشو».

فرد مصاحبه‌کننده سعی کرد مسی را آرام کند اما نتوانست. مسی پس از ضربات پنالتی، با نیمکت هلندی‌ها درگیر شد و لحظات پرتنشی را پشت سر گذاشته بود و به وضوح بعد از پایان بازی همچنان عصبی بود. پس از ضربات پنالتی، مسی با لوئی فان‌خال و دستیارش ادگار داویدز حرفهایی رد و بدل کرد. او پس از حذف هلند با اشاره به داویدز فهماند که حالا حرفی برای گفتن نداری.

مسی در این بازی با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۳ دهمین گل جام‌جهانی خود را به ثمر رساند و با گابریل باتیسوتا که برترین گلزن تاریخ آرژانتین در جام‌جهانی بود، مساوی شد. آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی روز سه‌شنبه به مصاف کرواسی می‌رود، و مسی می‌تواند با گل زدن در این مسابقه و پیشی گرفتن از باتیستوتا تاریخ‌ساز شود.

فیلم این لحظه عجیب را در لینک روبه‌رو ببینید: عصبانیت لیونل مسی پس از صعود دراماتیک؛ احمق! راه‌تو برو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    حق داشت ،داور تمام تلاششو کرد تا هلند بره بالا ،اخرم یه کارت داد به مسی که احتمالا بعدا اگه نتونستن جلوشو بگیرن یجوری محرومش کنن ، رونالدو ده برابر این با داور حرف میزنه موقع تعویض به زمین و زمان فحش میده ولی خوب رونالدویه ،تو اروپا دراومده
  • حیدر IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    مرتضی منم دقیقا با شما موافقم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی