نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هالیدی رویایی استقلال/ باقری: استقلال و سپاهان شانس بیشتری دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۷ دی ماه سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

بعد از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، کریم باقری نسبت به تعویض‌های یحیی گل‌محمدی انتقاد کرد و اعلام کرد که سرمربی پرسپولیس می‌توانست تعویض‌های بهتری داشته باشد. ضمن اینک‌ه او شانس استقلال و سپاهان را برای قهرمانی بیشتر دانست و در مورد بازی با نفت آبادان هم این‌چنین گفت: هواداران مثل بازی با ملوان ۶ گل می‌خواستند به همین دلیل روی بازیکنان فشار آمد و نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

هدیه تازه‌واردها به ژنرال
برتری دو بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی بود و ما نوشتیم هدیه تازه‌واردها به ژنرال و هالیدی رویایی استقلال با برتری مقابل آلومینیوم هرمزگان.

قلعه‌نویی: راجع به کاپیتانی حرف‌هایم را به بزرگان استقلال زده‌ام
امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال در خصوص آخرین حواشی مربوط به کاپیتانی این تیم گفته بود من در مورد بازوبند کاپیتانی حرف‌هایم را به بازیکنان بزرگ استقلال زده‌ام و فرهاد مجیدی هم روزی به میدان برمی‌گردد که بتواند انتظارات را در مستطیل سبز برآورده کند.

رحمتی: به جباری گفتم لطفا بازوبند را ببند تا از هجمه‌ها کاسته شود
سید مهدی رحمتی سنگربان وقت استقلال در خصوص آخرین وضعیت کاپیتانی این تیم گفته بود من از مجتبی جباری خواستم بازوبند کاپیتانی را ببندد تا از هجمه‌ها کاسته شود. همچنین قلعه‌نویی به من گفته بود کاری به حرف‌ها نداشته باش و وقتی قرار است کاپیتان باشی کارت را انجام بده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی