نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اعتراف داور فینال جام‌جهانی به اشتباه علیه فرانسه/ قهرمانی مسی ناجوانمردانه بود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیمون مارسینیاک داور فینال جام جهانی اعتراف کرد که در یک صحنه از بازی آرژانتین و فرانسه مرتکب اشتباه شده است.

پس از حمله گسترده مطبوعات فرانسه و اعضای تیم ملی این کشور به شیمون مارسینیاک، قاضی فینال جام جهانی، این داور بین المللی اعتراف کرد که در جریان بازی یک اشتباه مرتکب شده است که ممکن است برای فرانسوی ها گران تمام شود.

مارسینیاک که با یک رسانه در کشور لهستان مشغول انجام مصاحبه بود، بسیاری از انتقادات فرانسوی ها را رد کرد، اما اعتراف کرد که اشتباهی مرتکب شده است که می توانست برای فرانسوی ها موقعیت خوبی را مهیا کند. از جمله اینکه او می توانست به فرانسوی ها اجازه دهد ضد حمله خود را انجام دهند.

مارسینیاک ۴۱ ساله به Sport BL گفت: البته در فینال اشتباهاتی رخ داد. من پس از تکل بد مارکوس آکونا، ضد حمله فرانسه را قطع کردم. می ترسیدم بازیکن خطاکار اتفاقات بدتری را رقم بزند ولی در این لحظه اشتباه کردم. من بازی را متوقف کردم و سعی کردم به او تذکر بدهم و در صورت تکرار، او را با کارت زرد جریمه کنم.

مارسینیاک ادامه داد: در آن لحظه تصمیم گیری سخت بود. در بازی مانند فینال جام جهانی، چنین چیزهایی عادی است. اما نکته اصلی این است که ما هیچ اشتباه بزرگی در جریان بازی مرتکب نشدیم.

این داور لهستانی در پاسخ به انتقادات فرانسوی ها مبنی بر اینکه گل سوم آرژانتین توسط مسی غیرقانونی بوده چرا که چند نفر از بازیکنان نیمکت نشین آلبی سلسته وارد زمین مسابقه شده اند، اسکرین شاتی از لحظه گل سوم امباپه را نشان داد که هفت نفر از نیمکت نشینان فرانسه نیز این کار را تکرار کرده بودند.

در همین ارتباط: واکنش داور فینال جام جهانی به ادعای عجیب فرانسوی‌ها درباره تکرار بازی بزرگ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    پنالتی که به نفع فرانسه گرفت هم مشکوک بود! اولیش!
  • بی نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    فرانسه هرکاری بکنه باخته ، گل سوم امباپه مردود بود چون داخل محوطه هند بازیکن فرانسه شده بود اونم دستش کاملا باز بود ، دومین هم صحنه گلد دوم هفت نفر داخل زمین بودند ، یک گل آرژانتین مردود باید میشد دو گل فرانسه ، با این حساب باز آرژانتین 2بر 1برده فرانسه رو
  • فلانی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اونا تو پنالتی فرصت برد داشتن تقصیر داور چی بود که حتی بلد نبودن توپ توی دروازه بزنند
  • مهرداد IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    چقدر متعصب به آرژانتین اینجا هست ،چرا تعصب را کنار نمیذارید بعد چیزی بگید ،ارژانتین را باید قهرمان میکردن چون مسی آخرین جام جهانی خود را داشت انجام میداد . وگرنه آرژانتین مال این حرفا نیست که فرانسه آماده را ببرد .مسی برای یکسری قدرت های مافیایی فوتبال و جهان سیاست است که روش سرمایه‌گذاری کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی