نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کریستیانو رونالدو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد قصد دارد برای جلوگیری از حسادت، قانون رونالدو را معرفی کند که طبق آن حقوق بازیکنان به ۲۰۰ هزار پوند در هفته محدود می‌شود.

طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد قصد دارد «قانون کریستیانو رونالدو» را معرفی کند و حقوق‌ها را به ۲۰۰۰۰۰ پوند در هفته محدود کند. آخرین دستمزد سالانه شیاطین سرخ حدود ۲۲۸ میلیون پوند بود یعنی بیشترین دستمزد در لیگ برتر.

رونالدو قبل از جدایی از یونایتد و رفتن به النصر، هفته‌ای ۴۸۰ هزار پوند دستمزد داشت، در حالی که دروازه‌بان داوید دخئا همچنان هر هفت روز ۳۷۵ هزار پوند دریافت می‌کند. طبق گزارش نشریه «میل»، مدیر اجرایی تیم «ریچارد آرنولد»، مدیر فوتبال «جان مورتو» و سرمربی تیم «اریک تن‌هاخ» قرار است از سقف دستمزدی در تیم استفاده کنند تا از حسادت‌ها در رختکن جلوگیری کنند. و این بدان معناست که دخئا که قراردادش در این تابستان تمام می‌شود، پیشنهاد قرارداد جدیدی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار پوند در هفته خواهد داشت.

دروازه‌بان اسپانیایی که از سال ۲۰۱۱ در اولدترافورد حضور دارد، هفته گذشته فاش کرد که به عقیده‌اش مذاکرات با باشگاه به خوبی پایان خواهد یافت، اما کاهش دستمزد جدید می‌تواند این خوش‌بینی را کاهش دهد.

اعمال قانون عجیب کریستیانو رونالدویی/ حقوق قرار است به این میزان باشد!

برونو فرناندش در ماه آوریل قرارداد ۵ ساله جدیدی امضا کرد و گمان می‌رود که درآمد او مطابق با قانون جدید باشد. گفته می‌شود رافائل واران، هری مگوایر و کاسمیرو حقوق‌های مشابهی دارند. و بازیکنان منچستریونایتد به دلیل ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، با تحریم‌های دستمزدی که در قراردادشان آورده شده، مواجه شده‌اند.

طبق گزارش‌ها، به لوک شاو که قراردادش در سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود، هم بسته دستمزدی در همان محدوده پیشنهاد می‌شود.

اما این اقدام برای مارکوس رشفورد دشوار خواهد بود. در تابستان گزارش شد که پاری‌سن‌ژرمن حاضر است به این بازیکن انگلیسی ۸۵۰ هزار پوند در هفته پرداخت کند تا او را به باشگاه خودش بیاورد؛ یعنی بیش از ۴ برابر دستمزد هفتگی فعلی او. یونایتد قرارداد او را در اوایل این فصل تمدید کرد تا او را تا پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ حفظ کند. اما آنها با توجه به فرم اخیر او همچنان مشتاق خواهند بود تا قراردادی طولانی‌مدت با او ببندند.

رشفورد در ۲۴ بازی این فصل برای تیم تن‌هاخ ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است.

این مطلب را هم بخوانید: اعتراف تلخ مدیر قرمزها در مواجه با هواداران خشمگین/ هرچه پول داشتیم سوزاندیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی