ریچارد آرنولد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ریچارد آرنولد، مدیر باشگاه منچستریونایتد اعتراف کرد که باشگاه تمام پول نقدش را سوزانده و فصل گذشته یک کابوس بوده است.

در ملاقات با معترضان ضد گلیزرها در چشایر، قبل از اینکه گروهی به سمت خانه او حرکت کنند، ریچارد آرنولد مدیر یونایتد حکمی درباره حکومت اد وودوارد صادر کرد.

او فاش کرد که باشگاه یک میلیارد پوند هدر داده و نمی‌تواند ورزشگاه یا زمین تمرین خود را بدون سرمایه‌گذاری جدید ارتقا دهد. گروهی متشکل از ۱۲ طرفدار خشمگین در یک کافه جمع شدند و قصد داشتند به دلیل کم بودن قراردادهای جدید جلوی در خانه آرنولد جمع شوند و اعتراض کنند.

آرنولد که یکم فوریه جایگزین وودوارد شد، از جلسه باخبر شد و به کافه رفت تا برای طرفداران نوشیدنی بخرد و آن‌ها را آرام کند. اما فیلمی از او در توئیتر منتشر شد که می‌گوید: «ما پول نقدمان را سوزاندیم. ما یک میلیارد پوند برای بازیکنان هزینه کردیم، بیشتر از هر باشگاهی در اروپا خرج کردیم. جایی که هستیم را دوست ندارم، این کار آسان نیست و ما باید این موضوع را سر و سامان بدهیم. شما نمی‌توانید به زمین تمرین ما بروید و به من نشان بدهید که این یک میلیارد پوند کجاست. من فکر نمی‌کنم با پولی که به شکلی تاریخی خرج کرده‌ایم، خوب عمل کرده‌ باشیم. ما پول هنگفتی به باد داده‌ایم. سال گذشته کابوس بود. از هر دقیقه آن متنفر بودم.»

طرفداران در این جلسه ادعا کردند که آرنولد تأیید کرده که سران یونایتد برای خرید فرنکی دی‌یونگ ۷۰ میلیون پوندی در بارسلونا بودند و او روزها برای انجام این معامله بیدار بود.

هواداران یونایتد از عدم فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات خشمگین هستند در حالی که رقبای سرسخت‌شان لیورپول و منچسترسیتی پول نقد زیادی هزینه کرده‌اند. دشمن سرسختشان لیورپول، یونایتد را در خرید ۸۵٫۳ میلیون پوندی داروین نونیس شکست داد. تیم همسایه‌شان منچسترسیتی نیز با جذب ۵۱٫۴ میلیون پوندی مهاجم فوق‌ستاره ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند، تیم خود را تقویت کرده است.

آرنولد ۵۱ ساله ادعا کرد که اریک تن‌هاخ در تابستان بودجه خواهد داشت تا تیم را تقویت کند و جایگاه تیم را بهبود ببخشد. تیم در فصل گذشته ششم شد که بدترین جایگاهش در تاریخ بوده و ۳۵ امتیاز کمتر از سیتی به‌دست آورد.

اما او تأکید کرد که سرمایه‌گذاری خارج از باشگاه برای بازسازی اولدترافورد رو به زوال و زمین تمرینی کارینگتون مورد نیاز است. آرنولد افزود: «تابستان امسال پولی که مربی و مدیر فوتبال می‌خواهند در اختیارشان خواهد بود. برای آینده باشگاه و برای سرمایه‌گذاری در یک استادیوم جدید و چیزهایی از این قبیل و برای زمین تمرین ۲۵۰ میلیون پوندی، باید کاری انجام دهیم، باید سرمایه‌گذاران را جذب کنیم. من به این سرمایه نیاز دارم تا آنچه را که برای باشگاه می‌خواهم انجام دهم، باید پول نقد بیشتری نسبت به الان داشته باشم.»

و به هواداران یادآور شد که برای تزریق پول نقد بیشتر به گلیزرها نیاز دارند، و افزود: «پول باید از جایی برسد، ممکن است آن‌ها را دوست نداشته باشید، اگر می‌خواهید شخص دیگری وارد شود باید باشگاه و تیم را دوست داشته باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی