نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۰
پیام مهم کاپیتان تیم ملی به باشگاه ترکیه‌ای؛ نمی‌خواهم یک پله دیگر سقوط کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یک بار دیگر در ترکیب فاینورد درخشید و نشان داد که هم چنان می‌تواند در فوتبال اروپا روزهای خاطره انگیزی رقم بزند.

این درخشش سر بزنگاه بود. در حالی که به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تیم فاینورد به میدان آمده بود یکی دو دقیقه پیش از سوت پایان بازی توسط داور با یک ضربه زیبا دروازه اترخت را باز کرد تا تیمش باخت یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کند و با یک امتیاز میدان را ترک کند.

علیرضا جهانبخش همان طور که اشاره شده خیلی در دور رفت لیگ برتر هلند در ترکیب تیم به عنوان بازیکن اصلی به بازی گرفته نشد تا جایی که به تازگی عنوان شده بود، او به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم بشیکتاش ترکیه خواهد شد. اما علیرضا جهانبخش با این گل نشان داد، می‌خواهد هم چنان در فاینورد و در لیگ اردیویزی به بازی خود ادامه دهد.

او پیش از این در تیم برایتون بازی می‌کرد اما در نهایت مجبور به ترکیب این تیم و بازگشت به لیگ برتر هلند شد و حال هم اگر قرار باشد راهی لیگ ترکیه شود یک بازگشت به عقب دیگر را تجربه خواهد کرد. گل کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به تیم اوترخت یک پیام مهم برای باشگاه ترکیه ای به همراه داشت؛ نمی‌خواهم یک پله دیگر سقوط کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی