نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
تصمیم ویژه اعضای هیئت رئیسه/ ماجرای مارک ویلموتس نباید تکرار شود  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق قانون مهدی تاج باید در نشست هیئت رئیسه سرمربی تیم ملی را معرفی کند و اعضای هیئت رئیسه در مورد آن تصمیم گیری کنند.

طبق قانون اعضای هیئت رئیسه که 9 نفر هستند بالاترین مرجع تصمیم گیری در مورد مسایل کلان فوتبال کشور هستند.

میرشاد ماجدی در این باره می گوید: «سرمربی تیم ملی بزرگسالان طبق اساسنامه پیشنهادش با رئیس فدراسیون و تصویب هیئت رئیسه است. تا الان ما دو یا سه جلسه هیئت رئیسه داشتیم و در دستورجلسه نبود. رئیس فدراسیون باید پیشنهاد بدهد و اعضای هیئت رئیسه هم تصویب یا تکذیب کنند. اصلاً اسمی به میان نیامده است و هر حرفی زده می‌شود و در حد حرف باقی می‌ماند.»

اعضای هیئت رئیسه در دوره قبل مدیریت مهدی تاج، اختیار قانونی خود را به رئیس فدراسیون فوتبال واگذار کرده بودند و به همین خاطر مهدی تاج به شخصه با مارک ویلموتس قرارداد امضاء کرد. اما این بار اعضای هیئت رئیسه به هیچ مایل نیستند اختیار قانونی خود را به مهدی تاج محول کنند. بر همین اساس این بار مهدی تاج باید سرمربی تیم ملی را در نشست هیئت رئیسه معرفی کند و اعضاء تصمیم می گیرند که گزینه پیشنهادی سرمربی تیم ملی خواهد شد یا خیر.

امروز خداداد افشاریان یکی دیگر از اعضای هیئت رئیسه در مورد سرمربی تیم ملی گفت: «درباره سرمربی تیم ملی هنوز صحبت خاصی نکردیم، ان‌شاءالله با درایت تاج و هم‌فکری هیئت رئیسه فردی که شایسته فوتبال کشور است انتخاب و در جام ملت‌ها با یک سرمربی خوب شرکت کنیم، ولی اینکه بگوییم در  خصوص شخص خاصی تحلیل و فکر کردیم، درست نیست و هنوز کاری نکردیم.»

او هم چنین پیرامون موافقت اعضای هیئت رئیسه برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: «بعد از جام جهانی نه درباره کی‌روش و نه هیچ مربی دیگری بحثی مطرح نشده و هرکسی حرفی می‌زند گمانه‌زنی است. ان‌شاءالله آقای تاج با درایتی که دارد سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کند و هیئت رئیسه هم با فکر و همدلی به نتیجه می‌رسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی