نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
فتح‌الله‌زاده: با بازیکن اورتون سابق اورتون مذاکره کردم/ گزینه خارجی قرار بود امروز به تهران بیاید
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو از ما درخواست کرد دو سه بازی بگذرد تا درباره جذب بازیکن خارجی نظرش را بدهد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره پرونده کاوه رضایی و جذب بازیکن خارجی برای استقلال گفت: شکایت کاوه رضایی به کمیته وضعیت رفته است و منتظریم این کمیته رأی خودش را بدهد. کار پیچیده‌ای است و ما نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم.

وی افزود: نام دو، سه بازیکن خارجی را به ریکاردو ساپینتو دادم که یکی از آنها در اورتون بازی کرده بود. پس از صحبت با ساپینتو با یکی از گزینه‌ها وارد مذاکره شدم و قرار بود دوست ما از یونان به ترکیه بیاید و سپس امروز وارد تهران شود اما ساپینتو حرفی به ما زد که درست بود. او گفت یک جای خالی بیشتری نداریم و در حال حاضر تیم آرامش دارد، بهتر است جلوتر برویم و ببینیم نیاز ما هافبک است یا مهاجم. حرف ساپینتو درست بود و از آن دوست‌مان عذرخواهی کردم. باید کسی را بگیریم که کار را جلوتر ببرد نه اینکه مثل بقیه بازیکنان باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باید دو، سه بازی بگذرد تا اگر ساپینتو خواست یک بازیکن بزرگ به تیم اضافه خواهیم کرد. یکی از بازیکنان مدنظر سابقه بازی در اورتون داشت ولی این گزینه ما در پاراگوئه در تیم‌های اول و دوم این کشور بازی کرده بود و پنج قهرمانی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • 4444 همیشه آبی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    حاجی به جای بازیکن خارجی یه دهن بند خارجی بگیر تا اون صدای قشنگِ دشمن شاد کن شما رو نشنویم
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    بازیکنان استقلال یکی از یکی بهترن فقط با آرامش ادامه بدید خدا پشت و پناهتون باشه
  • ما رو جیگر فرض نکنین! IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    بابا اینا نمی‌خوان هافبک بازیساز بگیرن دارن بهونه الکی میارن تو گفتی و ما هم باور کردیم😏
  • فتل بسه دیگه... IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    چند بازی دیگه هم میگه به این نتیجه رسیدیم که هافبک طراح لازم نداریم و پرونده رو میبنده
  • حیدر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    حاجی فتل ساپینتو هم فهمیده تو ودوستت دلال هستین
  • هوادارفوتبال IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    همه ی مربیان وپیشکسوتان لیگ فهمیده اند که استقلال نیاز به یک بازیگردان وطراح قدردرمیانه ی میدان دارد به نظرمن تمام این روزهاکه آقای فتح الله زاده وعده میدادند منتظر رسیدن بازیهای آسان استقلال بودند تابتوانند این بهانه رابیاورند وبازیکن نخرند سه بازی دیگر صبرکنیم وبعد تصمیم بگیریم ودنبال بازیکن باکیفیت بگردیم !!!!!مگر چندهفته ازلیگ باقی مانده نکند نمیدانید سه هفته ازدور برگشت هم تمام شده آقاهواداررامسخره نکن آقای فتح الله زاده آنی که فکر میکنی هواداراست خودتی خودت وباند کثیف اطرافت
  • منصور تاجی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    گرفتن یه هافبک بازیساز از نان شب واجب تره همه میدونن. نمیدونم چرا ساپینتوی دیوانه این را نمیدونه مگه چند هفته مونده تازه اگه اخرای بازی‌ها بازیکن بیاد چه کمکی میکنه اگه اون بازیکن مسی هم باشه چند هفته وقت میخواد تا با بازیکنای دیگه هماهنگ بشه انوقت می‌بینیم لیگ تموم شد
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    سلام نظرمن بهترین بازیکنان ماازدست دادیم مثل سیاوش یزدانی دانشگرریگی وریاغفوری نورافکن وفرشیدباقری وقاسمی نژادوعارف آغاسی خیلی بازیکنان هستن که ماازدست دادیم
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای باشگاه‌های بدهکار هم فقط برای پرسپولیس اجرا شد ! مگه نمی‌گفتند باشگاه بدهکار که حکم قطعی فیفا داره تا زمان تصفیه حساب حق جذب بازیکن خارجی نداره ؟ پرونده استراماچونی مگه قطعی نشده ؟ بله از اتاق فرمان میگن اون آئین نامه برای کارشکنی در تیم حکومتی پرسپولیس بود و تیم مردمی کیسه از هفت دولت آزاد است .
  • واعظ آشتیانی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای باشگاه‌های بدهکار هم فقط برای پرسپولیس اجرا شد ! مگه نمی‌گفتند باشگاه بدهکار که حکم قطعی فیفا داره تا زمان تصفیه حساب حق جذب بازیکن خارجی نداره ؟ پرونده استراماچونی مگه قطعی نشده ؟ بله از اتاق فرمان میگن اون آئین نامه برای کارشکنی در تیم حکومتی پرسپولیس بود و تیم مردمی کیسه از هفت دولت آزاد است .
  • سعید منطقی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    یه نفر که هیچی از فوتبال حالیش نیست هم میدونه که استقلال ۳ ساله نیاز به هافبک بازیساز داره.آقای فتح الله چرا دارین الکی زمان رو به نفع خودتون میخرین؟اگه توانایی خرید بازیکن ندارین پس چرا دارین با احساسات هوادار بازی میکنین؟؟نکنه حالا که ۲ تا تیم ضعیف رو شکست دادین فکر کردین میتونین مقابل تیمهای قوی و خصوصا جام باشگاههای آسیا هم با این بازیکنا شاهکار کنین؟؟؟
  • امین IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    مگه استقلال تو فیفا پرونده ش حل شد که میخواد بازیکن بگیره؟چون یادمه فصل قبل به پرسپولیس گفتن چون تو فیفا پرونده باز داری نمی تونی بازیکن بگیری،مثل همین شرایطی که الان استقلال داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی