نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| گاف عجیب الهلالی‌ها برای بازی مقابل فولاد/ ستاره برای نماینده ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حساب توییتری باشگاه الهلال در طراحی لوگو فولاد مرتکب اشتباه شده است.

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که طی آن فولاد در دیداری سخت و دشوار باید دو روز دیگر به مصاف الهلال مدافع عنوان قهرمانی برود.

پس از مشخص شدن دیدارهای مرحله از رقابت‌ها، اکانت توییتری باشگاه الهلال یک طرح گرافیکی از تقابل با فولاد ایران را منتشر کرد که البته سعودی‌ها در این زمینه مرتکب اشتباه عجیبی شده اند.

در این طرح لوگو فولاد دارای یک ستاره است که مشخصاً در لوگو رسمی این تیم ایرانی اثری از ستاره دیده نمی شود. در طی سالهای گذشته بحث قرار دادن ستاره بالای لوگو تیم ها به یک موضوع داغ کری خوانی بین هواداران فوتبال در ایران تبدیل شده است.

استقلال به عنوان اولین تیم ایرانی، بحث ستاره را به فوتبال ایران باز کرد و به دلیل کسب دو قهرمانی در آسیا، سالهاست که دو ستاره را بالای لوگو خود قرار داده است.

پس از اینکه پرسپولیس در فصل ۹۵-۹۶ توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند، مسئولین این باشگاه به پاس کسب ۱۰ قهرمانی در لیگ های مختلف ایران از جمله لیگ منطقه‌ای، آزادگان و لیگ برتر، یک ستاره را به لوگوی خود اضافه کردند حالا و در شرایطی که فولاد تاکنون قهرمانی در آسیا به دست نیاورده و تعداد قهرمانی هایش در لیگ ایران نیز به عدد ۱۰ نرسیده، اما باشگاه الهلال و حساب توییتری این تیم، به اشتباه یک ستاره را بالای لوگو فولاد قرار داده است.

بیشتر بخوانید: عکس| جواد نکونام به در خروجی نزدیک شد/ غیب خبرساز در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان!

عکس| گاف عجیب الهلالی‌ها برای بازی مقابل فولاد/ ستاره برای نماینده ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی