نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم بهترین‌های فیفا که علی دایی تنها شرکت کننده ایرانی حاضر در آن بود اما، سوالات زیادی را به وجود می‌آورد.

علی دایی یگانه چهره مشهور ایرانی حاضر در مراسم بهترین‌های فیفا بود. طبق معمول وقتی این چهره بین المللی فوتبال ایران از کشور خارج می‌شود و در مراسمی مربوط به فدراسیون جهانی شرکت می‌کند، مایه فخر و مباهات هر ایرانی می‌شود.

فیفا بی تردید فقط برای قد بلند دایی از او برای حضور در مراسم بهترین‌های دنیا، رسما دعوت نمی‌کند! بلکه دایی به دلیل کارنامه بلند و بالا، رکورد افسانه ای و شخصیت خاص خود مورد توجه فیفا قرار می‌گیرد.

اتفاق خیره کننده این مراسم اما زمان حضور دایی در بالای سن، برای اهدای جایزه بازی جوانمردانه رخ داد. دایی با تیپ و استایل رسمی‌ و خاص خود، به عنوان نماینده فوتبال ایران حاضر می‌شود و یک بار دیگر ثابت می‌کند اگر کار در دست افراد متخصص و کاردان باشد، سودش را ایران عزیز ما می‌برد.

مراسم بهترین‌های فیفا که علی دایی تنها شرکت کننده ایرانی حاضر در آن بود اما، سوالات زیادی را به وجود می‌آورد. مهمترینش این است که فوتبال ایران در تمام سال‌های گذشته، از وجاهت غیرقابل انکار و اعتبار دایی چه استفاده‌هایی کرده است؟ در کدام بزنگاه مهم، وقتی دایی تا این حد مورد توجه ارگان بین المللی فوتبال قرار می‌گیرد، از او برای رسیدن به اهداف چند منظوره استفاده شده است؟

علی دایی در فوتبال ایران مدتهاست بلا استفاده باقی مانده و هر بار وقت و انرژی او صرف مسائلی می‌شود که همه می‌دانیم هیچ حاصلی در برندارد. از علی دایی می‌شد در موقعیت‌های مهم و تعیین کننده بهره برد و او را به سمت و سوی اتفاقات شگفت انگیزی مانند کسب کرسی‌های بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا سوق داد اما با دایی چگونه در این فوتبال برخورد شد؟ دایی در همین فوتبال درگیر چه مسائل عجیب و غریبی شد؟

کمی‌تامل و اندیشه در این زمینه هیچ ضرری ندارد!

در همین ارتباط بخوانید: یکی از خاص‌ترین لحظات فوتبال ایران/ اهدای جایزه بسیار مهم توسط علی دایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    همش سیاسیه. یک بار بگه خلیج فارس در افق محوش می کنن.
  • دایی جان سخن بگو IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    روم به دیوار روم به دیوار بالاخره یه مطلب درست و درمون در مورد فوتبال در مورد یک بازیکن پیشکسوت و نامدار در مورد کسی که میتونستیم بهترین استفاده رو از جایگاهش در فوتبال داشته باشیم نوشتید ! همین دیروز در همین خبرورزش خود شماها از تیپ و استایل علی دایی نوشته بودید یا از مدل راه رفتن و این چیزای ظاهری و سطحی ، اولین کسانی که کوتاهی کرده اند و هنوز هم میکنند روسا و مدیران رده بالای ورزش و فوتبال هستند یا از سر نا آگاهی است که اصلا نگاهی به آینده این کشور و جوانانش و ورزش آن ندارند یا لجاجت و حسادت و.... و دومین مقصرهم کارشناسان و خبرنگاران و رسانه های پاک و صادق و ورزشدوست هستند که از پائین هیچ فشاری برای کسب کرسی های بین المللی توسط ورزشکاران با عرضه و لیاقت مثل دایی نمی کنند تبلیغ نمی کنند ضرورت آنرا تکرار و تکرار نمی کنند و متاسفانه گاهی اوقات هدف و راه اصلی را گم و همین ورزشکاران یا برخی سلبریتی های صادق و سالم را به ورطه بازیهای سیاسی و ... میکشانند در حالیکه وظیف اصلی این افراد چیز دیگریست بنده بعنوان یک هوادار فوتبال از همین آقای دایی توقع حمایت از فلان آدم سیاسی را ندارم اما
  • دایی جان سخن بگو IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    ادامه ..... اما از آقای دایی توقع دارم الان که در پاریس کنار بزرگان فوتبال جهان و اینفانتینو رئیس فیفا ایستاده است با صدای رسا اعلام کند چرا فیفا خود را آلت دست کشورهای مثلا ابرقدرت مثل آمریکا کرده و از پرداخت دیون خود به فوتبال ایران امتناع میکند به دلیل تحریم ایران ! دایی شجاعت گفتن این حرفها را دارد اما ما باید در اینجا او را راغب و آماده اینکار میکردیم و مسلما حرفهای درست و صادقانه او از زبان ملت ایران بر دل همه می نشست
  • ناشناس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    جایگاه علی دایی رئیس فدراسیون یا وزیر ورزشی کشور بود
  • منصور IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    الان پروسه تخریب دایی کلید خورده،به خدا قسم شکست میخورید تو این موضوع،،چون کسی رو میخواید تخریب کنید که بیش از ۲۰ساله توی قلب ایرانی ها جا گرفته الان همه سایت ها و برنامه های تلوزیونی دارن از هر موضوعی استفاده میکنن برای تخریب
  • منصور IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    الان پروسه تخریب دایی کلید خورده،به خدا قسم شکست میخورید تو این موضوع،،چون کسی رو میخواید تخریب کنید که بیش از ۲۰ساله توی قلب ایرانی ها جا گرفته الان همه سایت ها و برنامه های تلوزیونی دارن از هر موضوعی استفاده میکنن برای تخریب
  • علی IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    علی دایی باید رئیس فدراسیون می‌شود نه تاج که بلد نیست حرف بزنه وای به هال فوتبال ما
  • حبیب IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    علی دایی حتی بزرگتر از وزیر ورزش است و باید در آسیا و حتی فیفا بکارگیری شود ، البته اگر میل باطنی خودش سرمربی تیم ملی ایران عزیز مان نباشد.
  • حبیب IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    علی دایی حتی بزرگتر از وزیر ورزش است و باید در آسیا و حتی فیفا بکارگیری شود ، البته اگر میل باطنی خودش سرمربی تیم ملی ایران عزیز مان نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی