نتیجه عجیب در فرغانه؛ شانس صعود ایران به جام جهانی کم شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در بازی نخست با نتیجه یک بر صفر قطر را شکست داده بود در بازی دوم در برابر استرالیا با نتیجه ۳-۲ شکست خورد!

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در بازی سوم باید به مصاف ویتنام برود. جالب است بدانید در گروه B تیم ویتنام صدرنشین است. این تیم که در روز نخست بازی‌ها استرالیا را شکست داده بود، امروز در بازی دوم با نتیجه دو بر یک از سد قطر گذشت و با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم‌های استرالیا و ایران هم سه امتیازی و تیم قطر بدون امتیاز است.

در صورتی که دو تیم ایران و استرالیا در روز پایانی بازی‌ها هم امتیاز باقی بمانند، موقعیت صعود به تیم استرالیا می رسد به این خاطر که در بازی مستقیم از سد ایران عبور کرده است. به نوعی می توان گفت کار ایران برای صعود به دور دوم بازی‌ها سخت شده است و برای صعود می بایست در بازی سوم از سد ویتنام عبور کند. نتیجه ای غیر از این ممکن است، صعود ایران به دور حذفی بازی‌ها را به چالش بکشد. ایران در صورت تساوی در بازی پایانی شانس کمی برای صعود خواهد داشت، چون ممکن است استرالیا در بازی پایانی از سد قطر عبور کند و همانند ویتنام ۶ امتیازی شود.

مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا در ازبکستان با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است که در پایان ۴ تیم راه یافته به دور نهایی به جام جهانی صعود خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    قابل توجه آقای تاج که می خواهد برای تیم ملی بزرگسالان سرمربی ایرانی بیاورد. می بینید که مربی ایرانی در همین تیم جوانان و امید هم در برابر تیم های اصلی آسیا حرفی برای گفتن ندارد.
  • امیر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    آقای تاج، بفرمایید این هم مربی ایرانی!!
  • امیر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    سرمربیگری تیم های ملی جوانان و امید هم از سر مربیان ایرانی زیاده چه برسد به سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان.
  • امیر IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    مربیان ایرانی باید از سرمربیگری تیم های نو رسیده ها و نونهالان شروع کنند. خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی