نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
اظهار نظر تند یک استقلالی درباره حذف آسیا؛ این اتفاق چیزی جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما ندارد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما سال قبل با کیفیت بازی کرد و قهرمان شد و اگر از آسیا حذف شود، این اتفاق چیزی جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما ندارد.

روزبه چشمی پس از برتری ۲ بر یک ایران مقابل کنیا در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. ما باید برنده می‌شدیم، بازی قبل هم مستحق برد بودیم. امروز روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم، ولی روحیه تیمی خود را نشان دادیم. از روز اولی که بازیکنان و اعضای کادر فنی دور هم جمع شدیم، هدفمان را موفقیت در جام ملت‌های آسیا قرار دادیم و باید قدم به قدم جلو برویم. اولین اردو خوب بود، ان‌شاءالله بازی‌های دوستانه بیشتر داشته باشیم. قول می‌دهیم که همه تلاش‌مان را برای قهرمانی در جام ملت‌ها به‌کار بگیریم. فقط نباید بازی‌های دوستانه را از دست بدهیم. ان‌شاءالله اردوها و بازی‌های بهتر برگزار کنیم و آماده جام ملت‌ها شویم.
 
هافبک استقلال درباره بدهی این باشگاه به استراماچونی و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در صورت پرداخت نکردن این بدهی گفت: دو، سه نفر از بازیکنان بعد از نساجی صحبت کردیم. این یک اتفاق سنگین برای استقلال است. پرداخت این حجم از پول کار راحتی نیست و قطعاً باید از طرف دولت و مسئولان کمک برسد. دو، سه هفته قبل خبرهای خوشی هم شنیدیم که مخبر قول مساعدت داده بود که این کار انجام بشود و هنوز هم امیدوار به انجامش هستیم. اگر این اتفاق بیفتد و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، استقلال و فوتبال ایران ضربه بزرگی می‌خورند. تیمی که سال قبل با کیفیت بازی کرد و قهرمان شد، اگر حذف شود، چیزی جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • سرباز IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    هیچ حذفی در کار نیست . فقط جوسازی برای تحریک افکار عمومی . یک پنجره موقت بسته می شود که اون هم تا زمان نقل و انتقالات چند ماه فرصت است.
    • لنگ IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      لنگی های اسنبی بس کنید ۸سال تمام سلطانی فر پول ریخت به پای لنگپولیس ولی بازهم در حدلنگ ماند اینقدر عقده گشایی نکنید
  • نیکویی IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    کاری که می‌خوان انجام بدن رو باید هر چه زودتر عملی کنن و اسکوچیچ رو جانشین ساپینتو کنن
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    اختلاس های آجرلو و رفقا شرمساری نداره؟کش رفتن بودجه مملکت شرمساری نداره؟خارج کردن پول های بی صحاب از کشور و بریز بپاش ها شرمساری نداره؟حالا هم میخواهید از بودجه مملکت و جیب مردم و بودجه پرسپولیس بدهکاری ها را تامین کنید.که میدونم این کار را کردید و میخواهید ثانیه آخر صداش در بیارید.
  • سهیل IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    کسانی یاید شرمنده و جوابگو باشن که پول بورس و بیت المال رو برداشتن ولی بدهیهاشون رو ندادن
  • یک پرسپولیسی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    شما که حرف میزنید برای چی خودتان کمک نمیکنید توفو دارید از پول بیت‌المال بدن
  • 6 IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    هوچيگري و ننه من غزيبم بازي كيسه ها شروع شد. ميلياردها پول گمشده حالا دارن گريه زاري ميكنند!!
    • محسن IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      میلیاردها پول گمشده ولی چشمتو باز کن ببین یه مدیرعامل که منتسب به کدوم باشگاهه رو گذاشتن سر تیم سرورتون و به چه روزی انداخت باشگاه به این عظمتو
  • میلاد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    جالبه وقتی پول برانکو و کالدرون و اون استوکس مافیا باز که یک نیمه هم واسه پیروزی بازی نکرده چجوری که پولشون از بیت المال و صندوق های دولتی پرداخت شد و هیچ احدی صداشم درنیومد حتی شما خبرناهاران عزیز ولی الان چپ و راست حرف از بودجه و حیف و میل پول دولت میزنید اینجا منطقم خوب چیزی بخدا
    • ... IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      پول اونا از حساب باشگاه و اسپانسر پرداخت شد و پول کالدرون رو وام گرفتن اما شما پول بورس و اسپانسر و تبلیغات محیطی‌تونو آقا دزده برده و اصلا سراغشم نمیرین و تازه دنبال وام هم نیستین. شما انقد پرروئید که میخوایید دولت بلاعوض بهتون کمک کنه و در صورت محکومیت آجورلو و رفقاش به رد مال صاحب اون مبلغ قبلی هم بشید. شما پول‌خورک دارید. شما سیرنونی ندارید و بعد از ۷۷ سال هنوز باشگاهتون یه آدم حسابی و پاکدست به خودش ندیده. تو باشگاه شما قیمت همه چی رو دولا پهنا فاکتور میکنن و تا یه چیزی میشه لنگ پرسپولیسو وسط میکشید و میکنید فلانی فلان کارو کرد. مسئله اینه که هیچکدومتون منطق ندارید و بلد نیستید منطقی حرف بزنید.
  • ابوالفضل آبی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    حالا اگه پرسپولیس بود پول را از زیر سنگ جور میکردن نوبت آبی ها که میشه عدالت برقرار میشه
  • محمد علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    آخرش میره بلشگاه های آسیا شش تا گل از تیم های عربی میخوره. همین الان حذف بشود بهتر است
  • محسن IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    پارسال اگه امتیازای معیشتی پنالتیهای باد اورده تبود سقوط میکردن دسته یک لیگ آزادگان بعدشم دسته دو وسه حالا از فوتبال زیبا قدرتی حرف میزنه اونم چه کسی
  • پاشا IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    استقلالی‌ها یادشون رفته اون شاه بود که به تیمشون حال میداد و بدهي نداشتن الان فتح الله زاده و امثال این بیشرفاپولا رو برمیدارن و میذارن جیب خودشون
  • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    لعنت بر استراماچونی و وزیر خائن انشاالله که این پول از گلوی استراماچونی پایین نره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی