نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
عکس| ستاره سابق لیگ برتر باز هم دچار ناراحتی قلبی شد/ شرایط حاد در برنامه زنده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق منچسترسیتی بار دیگر نشان داد که چرا مجبور شد از فوتبال خداحافظی زودهنگامی داشته باشد.

سرخیو آگوئرو در یک مصاحبه آنلاین بار دیگر دچار ناراحتی قلبی شد. این اتفاق چهارشنبه شب رخ داد.

در آن ستاره سابق منچسترسیتی و آرژانتین در پی ناراحتی قلبی مجبور به ترک فوتبال در دسامبر ۲۰۲۱ شد، او در آن زمان برای بارسلونا بازی می‌کرد.

آگوئرو از زمان خداحافظی از فوتبال در پلتفرم توییچ فعالیت زیادی داشته و به عنون مجری و کارشناس فعال است. توییچ (به انگلیسی: Twitch) یک سرویس پخش زنده ویدیویی آمریکایی است که پخش زنده بازی‌های ویدیویی، از جمله پخش مسابقات ورزش الکترونیک، پخش موسیقی، محتوای خلاقانه و استریم‌های زندگی واقعی را ارائه می‌دهد.

اما در حین حضور او در یکی از برنامه های پخش مستقیم که چهارشنبه شب پخش می‌شد بار دیگر دچار آریتمی قلبی یا به هم ریختگی ریتم ضربان قبل شد و بار دیگر به مردم یادآوری کرد که چرا دیگر قادر به ادامه فوتبال نبوده است.

در حین پخش این برنمه آگوئرو برای چند لحظه حرف خود را قطع کرد و دستش را روی قفسه سینه خود گذاشت. سرخیو در این برنامه در کنار ایبای یانوس یکی از چهره های سرشناس شبکه های اجتماعی در اسپانیا حضورداشت.

یانوس که متوجه مکث آگوئرو و حالت ناخوشایند او و قرار دادن دستش روی قفسه سینه شد از او پرسید:«چی شده داداش؟»

آگوئرو پاسخ داد: «به نظرم ... به نظرم.. دچار مینی آریتمی شده‌ام.» وقتی یانوس از او پرسید که آیا نیاز به مراجعه به پزشک دارد، اگوئرو پاسخ داد: «نه، نه چون من یک چیپ الکترونیکی در قفسه سینه‌ام دارم و این چیپ هم در مواقع ضروری سیگنالی را به پزشکان مربوطه ارسال می‌کند.»

آگوئرو در اکتبر سال گذشته در جریان بازی بارسلونا مقابل آلاوس با گرفتن قفسه سینه خود ناراحتی اش را نشان داد و مجبور شد از زمین خارج شود. سپس مشخص شد آریتمی قلبی به سراغ او آمده و باید از فوتبال خداحافظی کند تا از خطرهای بیشتر در مورد سلامت او جلوگیری شود.

این مطلب را هم بخوانید: تیم بعدی مسی لو رفت؟/ دوست صمیمی لئو نتوانست ساکت بماند!

آگوئرو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی