نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر چه کسی است؟/ پول هنگفت برای ستاره نیمکت‌نشین!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌های منچسترسیتی در صدر فهرست پردرآمدترین بازیکنان انگلیس قرار دارند.

روزنامه اکیپ لیست پنج ستاره پردرآمد لیگ برتر انگلیس را منتشر کرد که ستاره‌های منچسترسیتی پیشتاز آن هستند.

نفر اول این لیست همان طور که پیش از این نیز دیلی میل اعلام کرده بود کسی نیست جز ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور خود در منچسترسیتی فراتر از انتظار ظاهر شده است. او با احتساب پاداش‌هایش هفته‌ای ۸۶۵ هزار پوند دستمزد دارد.

بخش قابل توجهی از دستمزد هفتگی ستاره نروژِی خط حمله سیتی را پاداش‌های گلزنی او شامل می‌شود. هالند تا کنون ۲۸ گل در ۲۶ بازی لیگ برتر به ثمر رسانده و در این میان ۴ بار هم هت‌تریک کرده است.

بر اساس اعلام اکیپ حقوق ماهیانه کوین دبروینه ۱.۷ میلیون است. این یعنی ستاره بلژیکی سیتی در هفته ۴۲۵ هزار پوند دستمزد دارد. بدون احتساب پاداش های هالند دریافتی ماهیانه دبروینه از او (۱.۶۰۹ میلیون پوند) بیشتر است.

در رده سوم پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر نام داوید دخیا، دروازه‌بان منچسترسیتی با دستمزد هفتگی ۴۰۲ هزار پوند دیده می شود. محمد صلاح با ۳۷۳ هزار پوند در هفته، چهارمین بازیکن پردرآمد لیگ برتر به حساب می‌آید؛ درآمد ماهیانه این فوتبالیست مصری ۱.۴۹۵ میلیون پوند است.

البته صلاح در رتبه چهارم بازیکنان پردرآمد لیگ برتر یک شریک غیرمنتظره هم دارد. جیدون سانچو بازیکن نیمکت نشین یونایتد به اندازه ستاره لیورپول دستمزد هفتگی می‌گیرد. او برخلاف چهار بازیکن دیگر جزو ستاره‌های کلیدی این فصل تیمش به حساب نمی آید و مدت هاست به دلیل مشکلات روحی و روانی نتوانسته در حد و اندازه های خود ظاهر شود؛ سانچو در این فصل طی ۱۴ بازی ۴ گل و یک پاس گل در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: هالند پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر می‌شود/ اقدام جدید سیتی برای رئالی نشدن ستاره نروژی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی