نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی فتح‌الله‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده پست استعفایش را از صفحه باشگاه حذف کرد تا احتمال بازگشتش قوت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران صبح امروز استعفایش را هم در صفحه شخصی‌اش بارگذاری کرد و هم در صفحه باشگاه استقلال اما ساعاتی بعد این پست از صفحه باشگاه استقلال حذف شد.

برخی می‌گویند شاید وزارت ورزش و جوانان با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کند و با کمک مالی به تیم موجب بازگشت وی به راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال شود.

به دنبال پیروزی دو بر صفر استقلال در برابر ذوب آهن و عدم پرداخت دستمزد استراماچونی بازیکنان استقلال به شدت از مدیریت باشگاه انتقاد کردند و این سبب استعفای علی فتح‌الله‌زاده شد. ضمن اینکه تماشاگران استقلال در این بازی علیه علی فتح‌الله‌زاده شعار دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • سرباز IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    شما حقوق 57 میلیونی ماهیانه و کلی مزایای پیدا و پنهان مدیرعاملی را ول می کنی ؟
  • هوادار استقلال IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    چه کسی حقوق آنچنانی را ول میکند و می‌رود این هم یک دسبسه جدبد است که فتح الله زاده میخواهد اجرا کند
  • اس اس IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    حاجی نباید برود مطمئن باشید عیب از جای دیگر است سجادی باید مخالفت کند
  • کامران زارعی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    درود در ابتدا میخوام بگم، چرا آقای آجرلو یکدفعه رفتن،ضمنا چرا آقای فتح الله زاده مدیرعامل که خاطرات خوبی هم باهاشون داریم، بعد از یکبار آمدن و به علت بیماری رفتن چرا اومدن،چون همین بیماری بهانه بود،و باید بگم اگر تاج داره عالی بازی میکنه و حیف وحیف که این تیم تو آسیا نباشه،و الان فقط آقای ساپینتو جنتلمن تیم رو نگه داشته، به هر حال چرا این موقع یعنی دقیقا موقعی که ساپینتو جنتلمن این تیم رو ساخته و ممنون از وزیران مدیران لنگی که چطور به لنگ،خاص موقع مهدی طارمی و مالیات برانکو کمک کردند میخوام بگم نمی تونید تاج کبیر آسیا رو از هواداران دور کنید و تیم لنگ که عکسش با طرفدارانی که لنگ در ورزشگاه همراهشان بود یکی نیست،لنگ پیروزی انواع نهادهای بنیادی ودر مقابل تاج و استقلال از هیچ لحاظ با هم قابل مقایسه نیستن مرگ بر تیم حکومت لنگی و میخوام به توتونچی این مجری لنگی معلوم و الحال بگم ،چاپلوس نباش و خودت باش و خدا رو شکر که شاه فرهاد تو هیچ کدوم از برنامه های صداسیما ی،میلی نیامدند ولی خدا جای حق نشسته، انشالله از خدا میخوام مدیرعاملی بیاد در حد خود ساپینتو لنگی های حکومتی...
  • کیسه ام کیسه کشم IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    حاج فتل نرو کجاازاینجا بهتر تازه داشت باورت میشد به اون صندلی رسیدی ناز نکن بمون ماهم بخندیم به حرفات
  • پژمان IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    مگه مدیران استقلال بلاعوض چیزی خواستن؟؟؟؟ بحث این بود که از این وام هایی که به تیم پرسپولیس دادن به استقلال هم بدن... در ضمن این مسئله رو هم حتما یادتون باشه که آجرلو به گواه پرسپولیسی های قدیمی یه پرسپوليسي دو آتیشه بود که ماموریتش این بود استقلال رو به این حال و روز بندازه که مأموریتش رو به خوبی و با موفقیت خیلی خیلی زیاد انجام داد
  • شوالیه آجرلو IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    دوبار پول استرا توسط اجرلو و همین شوالیه از وزارت ورزش گرفته شده ولی این دو ... زدن به جیب و پرداختش نکردن پس حداقل ایندو نفر را بخاطر ۳۰میلیون هوادار محاکمه کنید و پول را ازشون پس بگیرید اگه راست میگید ؟؟
  • منوچهر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    من فقط یک سوال از نامه سرگشاده باشگاه محترم پرسپولیس دارم فرض بر آن باشد تمام فرمایشات تان برعلیه باشگاه وزین استقلال صحیح باشد لطفا یک پاسخ منطقی بفرمایید چگونه است برای تسویه حساب تان وام به شما داده میشود اما با درخواست چندین نوبت برای تسویه حساب این وام را در اختیار باشگاه استقلال نمگذارند تا اعتبار و آبروی اجتماعی کشور عزیزمان در مجمع بین آلمانی از بین نرود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پیمان IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      داداش بخاطر اینکه دوبار این پول بصورت بلاعوض به استقلال تقدیم شد و پول دود شد رفت هوا .دیگه باید چیکار میکردن؟
    • سکوت IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      چون دو بار پول استرا رو به باشگاه دادن ولی خرج عطینا کرد در ضمن پرسپولیس برای برگرداندن وام هم پشتوانه پاداش آسیایی رو داشت و هم نسبت بیشتر هوادارا و درآمد اسپانسری ولی باشگاه وزین و طویل و عریض استقلال پاداش آسیایی نداشت وعده های اسپانسری آجرلوهم کشک بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی