نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
دردسر تازه باشگاه‌داران آبی/ پرونده مدیران استقلال از دادستانی کشور به مجلس رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشکلات و اختلاف های عدیده مالی در راس باشگاه استقلال طی سالها و ماه‌های گذشته پای نمایندگان ملت را هم به پرونده پرسروصدای این مجموعه باز کرد.

پیرو گسترده تر شدن موضوعات مربوط به مشکلات مالی باشگاه استقلال ابعاد این موضوع باعث شد پای نمایندگان مجلس هم به غائله چک‌های برگشت خورده و یا وصول شده باشگاه استقلال باز شود.

حضور رئیس سازمان خصوصی سازی و دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال (فتح‌الله‌زاده و مظلومی) در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، همچنین پرداختن شبکه های مختلف صدا و سیما به موضوع اختلافات مالی موجود در باشگاه استقلال باعث شد تا نمایندگان ملت نیز به این موضوع حساس شوند.

گرچه پیش از فرارسیدن سال ۱۴۰۲ نیز خبری در همین حوزه از سازمان بازرسی کل کشور توجه اهالی ورزش، به ویژه طرفداران باشگاه استقلال را به خود جلب کرده بود. این که دادستانی کل کشور اعضای هیئت مدیره استقلال را در ارتباط با مصوبه های مربوط به ماه های پیش از آن احضار کرده و خواستار ادای توضیح درباره دلیل تصویب برخی از مصوبات شان شده بود.

در این مدت مشکلات دیگری نیز از سوی قربان زاده - رئیس سازمان خصوصی سازی - علیه مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح و رسانه ای شد تا نمایندگان مجلس نیز به سهم خودشان این موضوع را در فراکسیون ورزش مجلس پیگیری شوند.

اخبار رسیده از حول و حوش باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد مدیران فعلی همزمان با درگیری های روزمره در باشگاه برای پاسخگویی به هواداران، مسئولان سازمان بازرسی کل کشور، مواجهه با اعضای سازمان خصوصی سازی و مشکلاتی از این دست، حالا باید در تاریخی که به زودی اعلام می شود به مجلس بروند و توضیحاتی را هم برای نمایندگان مردم ادعا کنند.

ناگفته نماند؛ باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت به موقع بدهی طلبکارانش، فعلاً از حضور در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است. هرچند که رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده این مجموعه ظرف دو هفته آینده فرصت دارد تا مشکلاتش را برطرف کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عیسی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    بعله اگه حاج فتل عشق هوادارای استقلال هم هرپولی روسه باره وچندبرابرازباشگاه برداره ومیلیونهادلارپول گم بشه تقصیرپرسپولیسه
    • درجواب عیسی(ا.م) IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      اولا که هواداران رقیب فقط این هانیستندکه توفضای مجازی حرف غیرمنطقی میزنند، تو پیشکسوتان هم بیشتر نظرونقدامثال روشن،جباری،مراغه چیان،اختروفردملکیان وامثالهم راکه بخونی یک کلمه از حرفهای مفتی که یکی دوتا جیره خواروعشق تصویرمثل نوری بلغورمیکنند،اونانمیگند همین امشب نوری در نطقی مضحک گفته بودقربانزاده میخواست استقلال حذف بشه اما روشن گفت یک مردپیداشد تاحقایق باشگاه رابه همه نشون بده دوماً درموردهمین حذف استقلال،بعضی هواداران گفتندپرسپولیسیهاازحذف استقلال خوشحال ند درصورتیکه خیلی ازماپرسپولیسیهادرخانواده مون نوجوونای استقلالی داریم که ناراحتند،ونمیخوایم این بچه های احساسی ناراحت باشند
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    اختلاف مالی ؟ اختلاف مالی نبوده ، سردار ۱۳۰۰میلیارد را هاپولی کرد ‌ فتل هم اومد مثل سابق بچاپه و بره که ناگهان مچش را گرفتن . مهم اینه که تمام این کارها به عشق ۳۰میلیون طرفدار فهیم انجام شده . الان هم مجلس و دولت و وزارت و فیفا و یوفا و همه میخوان استقلال را زمین بزنند و گرنه این چند میلیارد ناقابل ارزش این همه سر و صدا را نداره . دور هم نشست و خوردن دیگه
  • عروس. العین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    فتل موتور گازی سوار اومد وهرچه تونست خورد وبرد واما اینقدر حریص وتمع کار بود که دوبار برگشت واسه هاپولی کردن واما طرفداران بی‌زبان که فکرش نمیکردن که این اقا چرا برگشته نگو که خیلی هم بانقشه وچکهای چندبار پاس شده.
  • عشقه دیده شدن IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    هرجا تریبونی ست نام مجلس ایران میدرخشد.
  • امین IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    بیچاره لیونل مسی فصل بعد جام باشگاه ها رو باید از فوتبال برتر ببینه.
  • ناشناس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    نمایندگان مجلس خیلی جاهای دیگه است بهش بپردازید دنبال سرگرمی نباشید قیمت دلار پرواز قیمت مرغ و گوشت و.....
  • جانان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    کشورم میخوام... بله جانان صاحب..... ومیگیرمش.... میخوام تخت خلقت بسازم..... جانان 367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی