نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۰ |
۰
صدور فوری احکام بازی جنجالی/ سه بازیکن محروم شدند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایتالیا خیلی سریع به اتفاقات بازی جنجالی جام حذفی واکنش نشان داد.

در پی درگیری‌های پایان بازی یوونتوس و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، آرای انضباطی بازیکنان خیلی زود متخلف صادر شد.

سه‌شنبه شب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بین دو تیم اینتر و یوونتوس برگزار شد که در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. شاگردان مکس آلگری در آستانه کسب پیروزی بودند اما روملو لوکاکو اجازه نداد این اتفاق رخ دهد و با گلی که در وقت‌های تلف‌شده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند.

شادی پس از گل این بازیکن و دعوت به سکوت هواداران یوونتوس بود که باعث شد جنجالی در زمین شکل بگیرد و داور هم با نشان دادن کارت زرد دوم به لوکاکو، او را از زمین بازی اخراج کند. اما این پایان کار نبود و این درگیری پس از سوت پایان بازی به دعوایی تمام عیار تبدیل شد تا کوادرادو و سمیر هندانوویچ هم با کارت قرمز داور جریمه شوند.

در پی این اتفاقات، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا خوان کوادرادو را سه بازی از همراهی یوونتوس محروم و ۱۰ هزار یورو جریمه کرد. روملو لوکاکو و سمیر هندانوویچ نیز هر کدام یک بازی محروم شدند. محرومیت‌های این بازیکنان در تمامی تورنمنت‌های داخلی اعمال خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی