نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دلخوری مدیران استقلال از فتح‌الله‌زاده/ مبادا دوباره به تلویزیون بروی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مسائل مورد بحث بین مدیران باشگاه استقلال در هفته گذشته حضور مدیرعامل این باشگاه در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بود.

اطلاعات به دست آمده در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال مشخص می کند پیش از حضور علی فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر این موضوع در جمع مدیران باشگاه استقلال به مشورت گذاشته شده بود که طبق اخبار رسیده از افراد نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال مشخص شد که ظاهراً اکثریت مدیران باشگاه استقلال مخالف حضور علی فتح‌الله‌زاده – دو روز بعد از استعفا و ابقای دوباره در این سمت – بودند.

مدیران باشگاه در این باره به فتح‌الله‌زاده هشدار داده بودند که با حضور در برنامه فوتبال برتر مشکلات تازه تری برای این مجموعه رقم خواهد خورد اما ظاهراً علی فتح الله زاده اعلام کرده که با سند و مدرک به برنامه تلویزیونی می رود و در تلویزیون از حقوق باشگاه و خودش دفاع خواهد کرد.

در روزهای بعد از حضور علی فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر - که موج تازه‌ای از حملات هواداران استقلال علیه باشگاه ویژه شخص مدیرعامل استقلال را به همراه داشت - در تازه ترین جلسات مدیران باشگاه به مدیرعامل هشدار داده‌اند که مبادا دوباره در برنامه‌های تلویزیونی به ویژه همین برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کند.

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال ظاهراً مدیران این مجموعه در آستانه تهیه پول استراماچونی هستند و نمی‌خواهند از این طریق آرامش مجموعه پس از پیروزی امیدوارکننده استقلال در اراک تحت تاثیر قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    امیدواریم قربان زاده و بقیه جهتهای نظارتی یقه او و اجرلو و مظلومی و بقیه را بگیرند
  • مهدی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    کسی نیست به حساب تیم قهرمان آسیا(پیروزی) برسه.فقط مدیران استقلال مشکل دارن. بقیه مدیران همه درست حسابی و کاربلدو و دارای وضعیت مالی شفاف هستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی