نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فتح‌الله‌زاده به‌صورت جدی تهدید شد؛ سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو مشخص نیست!/ بیانیه هشدارآمیز سازمان خصوصی‌سازی علیه مدیرعامل استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت بازرسی مالی سازمان خصوصی‌سازی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال بیانیه جدیدی را منتشر کرد.

هیئت بازرسی مالی سازمان خصوصی سازی بیانیه شماره دویی را درخصوص باشگاه استقلال منتشر کرد و نوشت: پس از صدور بیانیه شماره یک هیئت بازرسی مالی سازمان خصوصی‌سازی درباره چک‌های ادعایی آقای فتح‌الله‌زاده که در پی هفت ساعت حضور این هیئت در باشگاه استقلال و بررسی همه اسناد مالی مرتبط تهیه و تنظیم شده بود، تا روز شنبه ۱۹ فروردین برای بازگرداندن ۵میلیارد تومان به ایشان مهلت داده شد. اما ایشان به این الزام عمل نکرد و علی‌رغم آن‌که روز یک‌شنبه ۲۰ فروردین با حضور در سازمان خصوصی‌سازی از ساعت ۹ تا ۱۱ پذیرفت که نباید این پول پرداخت می‌شده، ولی مدعی شد بازیکنان صاحب چک دو بار مبالغ این چک را دریافت کردند، نه ایشان و آقای نیازی! با این حال برای بازگرداندن این مبلغ، مجددا ایشان امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ حضور پیدا کرد و تا ۳۱ فروردین مهلت خواست که به ایشان مهلت داده شود تا ۵ میلیارد تومان را به باشگاه مسترد کند.

لذا باتوجه به آن‌که بازرسی سازمان خصوصی‌سازی ثابت کرد که پرداخت این مبلغ تخلف بوده است، موضوع به نهادهای نظارتی و محاکم قضایی ارجاع خواهد شد. ضمنا علی‌رغم آن‌که آقای فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که به‌صورت مستقیم و شخصی هرگز ارز دریافت نکرده است، بررسی هیئت بازرسی مالی نشان می‌دهد که ایشان شخصا ۲۳۰ هزار یورو را از صرافی شربیانی دریافت کرده و رسید داده است اما هیچ ردی در اسناد مالی و حسابداری باشگاه وجود ندارد. صرفا انتقال ۹۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا تایید شده اما هنوز از سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو، اطلاعات و اسنادی به‌دست نیامده است. این در حالی است که واحد مالی باشگاه باید به‌صورت رسمی با یک صرافی معتبر و در قالب اسناد مالی شفاف طرف حساب می‌شد.

با استمرار این وضعیت، بیم هرگونه زیان بیشتر و احتمال تولید اسناد جدید با هدف جبران این ۵میلیارد تومان از دارایی یا تعهدات خود باشگاه افزایش می‌یابد و شایسته است که تا برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع‌تر در این باره چاره‌ای بیاندیشد.

به اطلاع مردم شریف و به‌ویژه هواداران فوتبال می‌رساند، سازمان خصوصی‌سازی درخصوص احقاق حقوق باشگاه و منافع هواداران و سهامداران، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • ناشناس IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    خوب بلدید با آبروی شخصی بازی کنید الان کشور لنگ این ۵ میلیارده ما رو خر فرض کردید چرا با ذره بین ۶۰۰ میلیارد رو بررسی نمی کنید چون اجازه ندارید اما چی شد و به چه دلیل ماموریت داشتید در این آخر فصل که چن بازی باقیمانده قهرمان رو مشخص می کنه به این شکل دارید همه ی بلاها رو سر استقلال در می آرید خصوصی سازی تا الان کجا بودید مردمی که سرمایه هاشون به باد فنا رفت این همه بی تفاوت بودید الان در این شرایط استقلال رو به این روز انداختید
    • ف دال IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      یعنی رسما صد تا سور به دائی‌جان ناپلئون زدید ها، شماها. اتفاقا جناب‌عالی و امثال جناب‌عالی رو دقیقا همونی که هستید فرض کرده. بلکه‌م دست بالا تر.
  • فروید سرخ IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    چه میکنه این شوالیه
  • اشکان IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    آقای فتح‌الله‌زاده این کار شما آیا معنی غیر.... داره؟ استقلالی دو آتیشه بودن!!!!
    • ف دال IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      الف-دزدی در روز روشن 2-خیانت در امانت 3-تلکه کردن 4-همه موارد
  • کیسه هوچی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    الان هوادارای کیسه میگن کارپرسپولیسه که حاج فتل روگول زده یا اینکه پرسپولیسی‌ها این کارو کردن انداختن گردن مااینم ازمدیرمحبوب کیسه فکرکردمثل قبل می‌تونه بخوربخورکنه اومد
  • منتقد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    اگر اینقدر که به فوتبال اهمیت می دهید اگز برای کشور می کشیدید چقدر خوب بود مافیای فوتبال
  • کیسه کشا دستا بالا IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    این چیزا به حاج فتل نمی چسبه ، پاک تر از فتل نیست به مولا
  • استقلالی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    ۱۴۰ هزار. دلار شده صبحانه یک روز حاجی علت خیلی که نیست ناقابل ۷ میلیارد تومان بیت المال
  • ناشناس IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    یکبار بگین دزدی کرده و تمام . استقلالی دو آتیشه ؟؟ سالهای قبل رو دربیارن ببین چه ها که نبرده
  • پژمان IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    فرض میگیریم فتح الله زاده بدون مجوز از سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان خصوصی سازی پولی رو جابه جا کرده یا گم کرده یا هر چیز دیگه ای..... تو این ماه و شبهای قدر و عزیز که آقای مردان عالم ، دیده رو ندیده کرد و سفارش به حفظ آبروی مومن کردن نباید قربان زاده با حیصیت و آبروی فتح الله زاده تو رسانه ملی بازی میکردن...
  • امیدرضا US ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    درجواب آقای پژمان بایدبگم که تاکی میخوایم خودمون رو بااین کلمات وجمله های تکراری گول بزنیم،ایام مبارک ماه رمضان وشبهای قدر جای خودش و دزدی کم کاری مسئولان بی کفایت هم جای خودش باید درهرشرایطی جلوی گندکاری کم کاری وبیت المال خوری راگرفت ونباید پشت عقاید مذهبی قایم شد تاامثال فتل هرکاری دلشون خواست بکنن.ازیه جایی بایدجلوشون رو گرفت،تادرس عبرتی باشه برای دیگران.ماهی راهرموقع ازآب بگیری تازه ست اگه مدتی ازش بگذره کهنه وبوی گندش همه جارومیگیره.درضمن من یه استقلالی دوآتیشه هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی