نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
۷ |
۰
سازمان خصوصی‌سازی خواستار برکناری فتح‌الله‌زاده شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان خصوصی‌سازی در بیانیه شماره ۲ به طور تلویحی خواستار برکناری علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی به صراحت در برنامه فوتبال برتر گفت فردا یا من از سازمان خصوصی‌سازی کنار می‌روم یا علی فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال. روزهای زیادی از این موضوع در برنامه فوتبال برتر می‌گذرد اما مدیر عامل باشگاه استقلال هم چنان به ساختمان سعادت‌آباد می‌رود و به کار خود ادامه می‌دهد.

در همین ارتباط: افشاگری باورنکردنی علیه فتح‌الله‌زاده؛ با یک چک دو بار پول برداشت کرده است/ یا من استعفا می‌دهم یا فتح‌الله‌زاده باید از استقلال برود!

از ابتدا هم مشخص بود که سازمان خصوصی‌سازی نمی‌تواند رای به برکناری علی فتح‌الله‌زاده دهد، به این خاطر که فتح‌الله‌زاده از سوی وزارت ورزش و جوانان به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزیده شده و اگر قرار باشد او از این سمت برکنار شود، باید به نظر وزارت ورزش و جوانان و نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال باشد که آن‌ها هم از سمت  وزارت ورزش و جوانان به این سمت برگزیده شده‌اند.

اما امروز سازمان خصوصی‌سازی در بخشی از بیانیه‌اش خواستار برکناری علی فتح‌الله‌زاده شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت ورزش جوانان به این درخواست از سوی سازمان خصوصی‌سازی پاسخ مثبت خواهد داد یا نه.

در بخشی از بیانیه امروز سازمان خصوصی‌سازی می‌خوانیم: با استمرار این وضعیت، بیم هرگونه زیان بیشتر و احتمال تولید اسناد جدید با هدف جبران این ۵ میلیارد تومان از دارایی یا تعهدات خود باشگاه افزایش می‌یابد و شایسته است که تا برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع‌تر در این باره چاره‌ای بیاندیشد. به اطلاع مردم شریف و به‌ویژه هواداران فوتبال می‌رساند، سازمان خصوصی‌سازی درخصوص احقاق حقوق باشگاه و منافع هواداران و سهامداران، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد داشت.

در همین ارتباط: فتح‌الله‌زاده به‌صورت جدی تهدید شد؛ سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو مشخص نیست!/ بیانیه هشدارآمیز سازمان خصوصی‌سازی علیه مدیرعامل استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناشناس IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    آقای قربانزاده عجب بگم بگمی راه انداختی بترس از روزی که صبر خدا تموم بشه
  • غلامرضا IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    وقتی چوب در خانه زنبور میشود،چه بلبشویی میشه.
  • ع ق QA ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    فقط برکناری ؟ میره اداره کناری دور از چشم تشکیلات اداری بعنوان گلبرگ فراری به حق مردم خواری و افتضاح موج سواری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی