نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
سامان قدوس
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیره روزی‌های سامان قدوس در لیگ جزیره باعث شده تا شایعات زیادی درباره آینده فوتبالی او مطرح شود.

سامان قدوس بهترین دوران فوتبالی خود را در تیم اوسترشوندز سوئد گذرانده و به‌نظر می‌رسد که در پایان فصل، او احتمالاً از برنتفورد جدا خواهد شد و با توجه به پیشنهادات مطرح شده که جدی‌ترین آن از لیگ سوئد است، قدوس بازگشتی احتمالی را به کشور محل متولد شدنش خواهد داشت. در نقل‌وانتقالات زمستانی مدیران باشگاه مالمو تلاش زیادی کردند تا سامان قدوس را برای حضور دوباره در لیگ سوئد متقاعد کنند اما در این زمینه ناکام بودند.

آندرئاس گئورگسون مدیرفنی تیم مالمو بعد از ناکامی در جذب سامان قدوس در نقل‌وانتقالات زمستانی توضیح داد: «قدوس بازیکنی است که به طور عجیبی هرگز در مالمو بازی نکرده و باید هم بازی کند. او اهل همین شهر است و بارها با او ملاقات کرده‌ایم. او از دوران جوانی بازیکن خوبی بوده است ولی مسیر شغلی متفاوتی را در پیش گرفته است. معتقدیم که یک روز این اتفاق می‌افتد و سامان قدوس به مالمو می‌آید».

قدوس در پایان فصل می‌تواند از تیم برنتفورد جدا شود و همین مسئله باعث شده تا شایعات زیادی درباره آینده فوتبالی او مطرح شود. جالب آنکه با وجود عدم قرار داشتن در برنامه‌های توماس فرانک، در اردوی اخیر تیم ملی سامان قدوس حضور پیدا نکرد و ترجیح داد تا در کنار تیمش بماند که این مسئله باعث شد تا شایعه خداحافظی قدوس از تیم ملی به میان آید اما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با ابراز بی‌اطلاعی از خداحافظی احتمالی هافبک ۲۹ ساله گفت: «من چیزی نشنیده‌ام».

تیم برنتفورد تا پایان فصل جاری لیگ جزیره هنوز ۷ بازی دیگر دارد که سامان قدوس امیدوار است بتواند در فرصت باقی‌مانده معادلات را به سود خود تغییر بدهد و فرصت بازی بیشتری در ترکیب تیمش به‌دست آورد. در اولین گام، شاگردان توماس فرانک امروز از ساعت ۱۷:۳۰ باید در مقابل تیم استون‌ویلا قرار بگیرند که ستاره ایران-سوئدی در تلاش است تا بتواند در مقابل تیم آماده اونای امری فرصت بازی به‌دست آورد و شایستگی‌های خود را به فرانک اثبات کند.

بیشتر بخوانید: واکنش قلعه‌نویی به خداحافظی ستاره تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی