نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
۳ |
۰
حمایت مدیر تراکتور از داور دیدار استقلال و پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا کرمانشاهی معتقد است در محوطه جریمه پرسپولیس پنالتی رخ نداده است.

در حالی که اغلب نظرات کارشناسان به سود پیام حیدری، داور جوان دربی بوده، حالا رضا کرمانشاهی هم که امروز در ورزشگاه یادگار امام تماشاگر بازی تراکتور با پیکان را تماشا می‌کرد، در خصوص بازی دربی یک استوری را منتشر کرد.

او که در نقش مدیر اجرایی تراکتور حضور دارد و از زمان انتصاب به این پست کارشناسی انجام نداده، در پاسخ به سوالات و در یک استوری نوشت: به نظر من در این صحنه بهترین تصمیم ادامه بازی بود. بازیکن در حال تکل زدن است و قصد بازی با دست را ندارد. کلا نگاه بازیکن به یک سمت دیگری است و دست در حالت کاملا طبیعی و با فاصله بسیار نزدیک قرار دارد.

او البته از کارشناسی سایر صحنه‌ها اجتناب کرده و در مورد صحنه مشکوک به پنالتی به سود پرسپولیس اظهارنظر نکرده و به نظر همچنان قصد دارد به شغل مدیریتی خود بپردازد و از کارشناسی دور باشد.

حمایت مدیر تراکتور از داور دیدار استقلال و پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهنام IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    اولا کجا دست تو حالت طبیعیه. این عکس ملاک نیست و باید فیلم صحنه دیده بشه. هر بازیکنی می تونه طوری تکل بزنه و دستاش رو طوری باز بذاره که کل فضای بغلم رو پوشش بده ولی به جای دیگه نگاه کنه. البته این آقا مواجب بگیره کمیته داورانه و بایدم حمایت کنه و احتمال میدم لنگی باشه ولی فعلا برای تراکتور رفته کار می کنه
    • محسن پرسپولیسی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      جنبه باخت داشته باشین، ماهم بخایم به داور گیر بدیم که باید برامون پنالتی و اخراجی میگرفت، خودتون هم میدونید اون پنالتی نبوده و روی عبدی پنالتی شد . بد بازی کردین باختین دیگه این ماست مالی ها چیهدیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی