نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
واکنش هرکول ایرانی به غوغای تالاخادزه/ با کسانی که انتقاد می‌کنند صحبتی ندارم
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی‌پوش سنگین وزن وزنه‌برداری گفت: کسانی که به عملکرد من انتقاد می‌کنند خودشان می‌توانند وزنه‌های ۱۸۰ و ۲۴۰ را بالای سر ببرند؟

سال ۱۴۰۱، علیرضا یوسفی دارنده مدال طلای المپیک جوانان در هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری موفق شد با مهار ۲۴۱ کیلوگرم ضمن کسب بهترین رکورد دوضرب، قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان را تضمین کند.

سه روز پیش هم در رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری برای تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ۱۷ وزنه بردار به رقابت پرداختند. لیفت درخشان یوسفی جزو مهمترین اتفاقات رکوردگیری بود. وزنه بردار فوق سنگین ایران توانست رکورد دوضرب جوانان جهان را که در اختیار خودش بود با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرم به طور غیررسمی یک کیلوگرم ارتقا بدهد. او حتی به وزنه ۲۴۶ کیلوگرم نیز حمله کرد اما ناکام ماند. البته با توجه به اینکه این رکوردشکنی در مسابقه غیررسمی انجام شده، به صورت رسمی ثبت نمی‌شود.

علیرضا یوسفی ملی‌پوش سنگین وزن وزنه‌برداری درباره رکوردهایی که ثبت کرد، اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به اینکه فرصت کمی در اردو بودیم و تنها سه هفته تمرین کردیم اما عملکرد خوبی داشتم. البته انتظارم از خودم بیشتر بود. تمرینات ما در حد سه هفته بود و با توجه به اردوی بعدی رکوردها صددرصد بالا می‌رود. از طرفی کادر فنی که روی کار آمده و فدراسیون جدید که از ملی‌پوشان حمایت می‌کند باعث شده‌اند انگیزه بیشتر شود و امیدوارم رکوردها بالاتر بیاید.

وی در خصوص رکورد غیررسمی که به ثبت رساند، گفت: وزنه ۲۴۰ کیلوگرم برای فوق سنگین وزنه‌ای نیست و من باید تلاش کنم وزنه‌های بالاتری بزنم، به‌خصوص در یک ضرب که از رقبایم عقب هستم. قطعا در دوضرب هم باید بیشتر تلاش کنم تا شرایط بهتری داشته باشم و پرچم ایران را در مسابقات جهانی و المپیک بالا نگه دارم.

یوسفی با اشاره به عملکرد لاشا تالاخادزه و کسب سه مدال طلای او در مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا تصریح کرد: تالاخادزه قهرمان دو دوره المپیک است و ۱۰ مدال جهانی و آسیایی و اروپایی دارد. او به سطحی رسیده که اگر در بدترین شرایط هم باشد وزنه‌هایش را می‌زند. او تالاخازده و حریف سرسختی است.

وی در واکنش به انتقادهایی که از عملکرد او می‌شود، عنوان کرد: کسانی که به عملکرد من انتقاد می‌کنند خودشان می‌توانند وزنه‌های ۱۸۰ و ۲۴۰ را بالای سر ببرند؟ با کسانی که انتقاد می‌کنند صحبتی ندارم.

ملی‌پوش سنگین وزن وزنه‌برداری درباره رقبای خود گفت: کادر فنی برای ما هدف‌گذاری می‌کند، همه تلاش من رسیدن به مدال المپیک است. من و علی داوودی و آیت شریفی علاوه بر اینکه رقیب هستیم خیلی رفاقت با هم داریم. رقابت دوستانه است و امیدوارم هر کسی که لیاقت داشته باشد به خوش‌رنگ‌ترین مدال برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی