نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰
۱ |
۰
جرارد پیکه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه در حال حاضر در هتلی در میامی اقامت دارد و به دنبال خانه می‌گردد تا با فرزندانش راحت‌تر باشد.

جرارد پیکه از اقامت خود در میامی نهایت استفاده را کرده و چند روزی را با پسرانش ساشا و میلان سپری می‌کند. طبق توافق با شکیرا، پیکه می‌تواند ۱۰ روز در ماه با فرزندانش باشد اما در اولین سفر خود به ایالات متحده تنها موفق شد ۵ روز فرزندانش را ببیند.

پیکه در اولین سفرش به دلیل تنش‌هایی که بین او و شکیرا وجود دارد، دچار مشکلات زیادی شده است. وکلای آن‌ها دوباره برای رسیدن به توافق بر سر جزئیات نهایی که برخی از آن‌ها مربوط به مراقبت از فرزندانشان است، جلسه خواهند گذاشت.

پیکه در حال حاضر در هتلی اقامت دارد که مکان راحتی برای او و فرزندانش نیست. به همین دلیل در تلاش است تا خانه‌ای در میامی پیدا کند که در سفرهای بعدی دچار مشکل نشود. گزارشی که «سامانا» و «اینفورمالیا» منتشر کرده‌اند می‌گوید «پیکه خانه‌ای بزرگ و روشن با حداقل تعداد اتاق می‌خواهد.» به نظر می‌رسد که او دنبال خانه‌ای در منطقه بریکل است. تنها مشکلی که وجود دارد این است که این منطقه حدود ۱۶ کیلومتر با جزیره فیشر که شکیرا با بچه‌ها در آن زندگی می‌کنند، فاصله دارد.

در حال حاضر پیکه فقط روی یافتن مکانی متمرکز شده که در آن به حریم خصوصی او احترام گذاشته شود تا بتواند اوقات آرامی را با فرزندانش بگذراند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی