استقلال پارسال یک رکورد زد امسال یک رکورد جدید/ حجت کریمی بی‌عرضگی مدیران قبلی را ثابت کرد/ مبادا از برزیلی‌های آبادان رکب بخوریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق استقلال گفت: بازی مقابل تیم‌های مانند صنعت نفت آبادان که در خطر سقوط هستند به مراتب سخت تر از تیمهای میانه یا بالای جدولی است چون آنها هم شرایطشان مثل استقلال برای رسیدن به قهرمانی است.

علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیم صنعت نفت در پایین جدول شرایطی مشابه با استقلال در بالای جدول را دارد. استقلال از صدر دور است و می‌خواهد خودش را قهرمان کند، صنعت نفت به قعر نزدیک است و می‌ترسد که سقوط کند. هر دو تیم با شرایط روحی روانی یکسان به مصاف هم می‌روند.

وی افزود: بچه‌های تیم استقلال باید در خط هافبک و دفاع کاملاً باهوش عمل کنند چون ممکن است رکب بخوریم. تیم آبادان به برزیل ایران معروف است. بازیکنان سرعتی و دریبل زن دارد و ممکن است روی ضدحملات خطرناک ظاهر شوند. اگر دو تا از مدافعان استقلال جلو رفتند حتماً دو مدافع و یک هافبک باید عقب بایستند. چون آنها استاد ضد حمله زدن هستند.

مربی اسبق استقلال ادامه داد: نکته دیگر حفظ آرامش و دوری از هیجان است. علم روانشناسی ثابت کرده هیجان بیش از حد، استرس به بار می‌آورد. اتفاقی که در دو بازی مقابل پرسپولیس و پارس جنوبی جم باعث شد بچه‌ها تمرکزشان را از دست بدهند.

چینی خاطرنشان کرد: هر زمان هیجان بالا می‌رود استرس افزایش پیدا می‌کند و تمرکز کم می‌شود. برای همین ما فکر می‌کردیم پرسپولیس را شکست می‌دهیم و چون با هیجان زیاد در دربی به میدان رفتیم بد بودیم و ناهماهنگ و دستپاچه بازی کردیم. مقابل پارس جنوبی هم هیجان بیش از حد باعث شد محبی پنالتی اش را به بیرون بزند و کار به وقت‌های اضافه بکشد. با یک آرامش کلی راحت می‌توان سه امتیاز خانگی این بازی را گرفت.

پیشکسوت استقلال همچنین با اشاره به اتفاقات مدیریتی و پرداخت بدهی‌های اخیر گفت: واقعاً همانطور که سال گذشته در این روزها استقلال رکورد شکست ناپذیری و قهرمانی را زد حالا هم یک رکورد جدید زده شد و بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه تسویه شد. به نظرم کاری که حجت کریمی کرد نشان دهنده یک موضوع خیلی مهم بود.

استقلال پارسال یک رکورد زد امسال یک رکورد جدید/ حجت کریمی بی‌عرضگی مدیران قبلی را ثابت کرد/ مبادا از برزیلی‌های آبادان رکب بخوریم


بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: کاری که مدیران قبلی استقلال می‌توانستند با پرداخت مبلغی در حدود یکصد هزار دلار آن را جمع کنند و نکردند با بی عرضگی آنها به جایی رسید که باشگاه مجبور شد بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو به حساب یک مربی که پول مفت از استقلال گرفت بپردازند. با این همه کاری که انجام شد باز هم دیر بود ولی جلوی اتفاقات بدتر را گرفت.

چینی با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش برای مجمع بعدی باشگاه استقلال تصریح کرد: من نمیتوانم در سطح کلان باشگاه استقلال و در مجمع  دخالتی داشته باشم اما مطمئنم رزومه کاری آنهایی که در این دو سه سال اخیر در هیئت مدیره بودند برای آنها روشن است. فعلاً که سرپرست مدیرعاملی باشگاه توانسته ظرف مدت کوتاهی بدهی‌های بی سابقه باشگاه استقلال را صاف کند. اگر واقعاً همین فرد توانایی اداره باشگاه را دارد چرا دوباره سراغ آزمون و خطا برویم؟

وی در پایان گفت: وزارت ورزش می‌تواند با حجت کریمی که در این دو سالی که در هیئت مدیره استقلال بوده و تجربه کافی به دست آورده و از طرفی با ساپینتو و بچه‌های تیم هم به خوبی آشناست در همین شرایط خوب دوباره ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • شاهین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    حجت کریمی کیه.... بابا دست به کار شد کل بدهی را داد...در ضمن اون رکورد را پرسپولیس 30سال پیش زده. الان برای شما ارزو بوده..
    • استقلال ۳ صنعت نفت 0 IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      پرسپولیس فقط ۳۰ سال زور زد تا بگه ما هم هستیم ، یه روز خودش رو به شاهین چسباند روز دیگه به پیکان و ....چی میگی تو پرسپولیس کجای این فوتبال بوده ؟
    • ع ق QA ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      پرسپولیس داشت تشکیل می شد تا شما را شش تائی بکنه و پرتتون کنه لیگ دسته سوم
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    لااقل اگر اینطور باشه به اسامی تیم‌ها گویای همچی هست،پیکان و شاهین وپرسپولیس،همه با اصالت واسامی کهن ایرانی،نهمثل کیسه که چسبیده به دوچرخه وسه چرخه وحالا اسم حکومتی اس تق لال🤣🤣🤣
  • سینا IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    من تعجب میکنم کیسه رو با پرسپولیس کبیر مقایسه میکنن کلا بی منطق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی