نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
ستاره‌ای که دور دوستانش را خط کشید/ روایت جالب دوستی که رفاقتش کمرنگ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند این روزها برترین گلزن لیگ برتر است و با سن کمی که دارد آنقدر پشت‌کار دارد و تلاش می‌کند تا تبدیل به اسطوره بی چون و چرای فوتبال شود. این بازیکن حتی گشت و گذار با دوستانش را کم کرد تا فقط بر روی فوتبال تمرکز کند.

ارلینگ با گران‌ترین خرید سیتی، جک گریلیش ۱۰۰ میلیون پوندی، بسیار متفاوت است. در حالی که جک اغلب در سطح شهر با دوستان و نامزدش دیده می‌شود، بازیکن نروژی با نامزد ۱۹ ساله خود، ایزابل هاگسنگ یوهانسن، بسیار کم بیرون می‌رود.

ارلینگ کسی نیست که بخواهد در مورد دستاوردهای خود پز بدهد، بلکه ترجیح می‌دهد در زمین همه چیز را ثابت کند. مربی سابق آلف اینگو برنتسن گفت: «ما در این بخش از کشورمان کشاورزان زیادی داشتیم. مردم باید خیلی سخت کار می‌کردند و زیاد صحبت نمی‌کردند. این در ژنتیک ما وجود دارد. کار کردن بهتر از زیاد صحبت کردن است. بنابراین ارلینگ یک فرد نرمال در منطقه ما است.»

اما از زمان انتقال به منچستر در تابستان گذشته، دوستانش در نروژ فرصت زیادی برای دیدن او ندارند. رابرت اوندهایم بازیکن براین می‌گوید: «ما او را کم می‌بینیم. فکر می‌کنم او خیلی از افرادی را که می‌شناسد حذف کرده است. اما او تیم بسیار خوبی در کنار خود دارد و منطقی به نظر می‌رسد که برای بقیه چندان وقت نداشته باشد.»

ادامه این مطلب جذاب را اینجـــــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی