نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
لیونل مسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آخرین گزارش‌ها می‌گویند که مذاکرات لیونل مسی با تیمی عربستانی تمام شده و این ستاره به زودی راهی خاورمیانه می‌شود، اما پدر او اخبار و شایعه‌ها را تکذیب کرده است.

گفته می‌شود لیونل مسی در آستانه انتقال به باشگاهی ناشناخته برای اروپایی‌ها در عربستان سعودی است و این موضوع باعث می‌شود که دوباره رقابت برنده هفت توپ طلا با کریستیانو رونالدو آغاز شود. گزارش‌های هفته گذشته حاکی از آن بود که مسی می‌تواند مبلغ حیرت‌آور ۴۰۰ میلیون پوندی ( یا یورو؟) را برای تنها یک فصل حضور در الهلال دریافت کند.

اکنون خبرگزاری فرانسه مدعی شده که مسی ۳۵ ساله با باشگاهی در عربستان بر سر قراردادی بزرگ مذاکره کرده است. نشریه «میل» ادعا می‌کند که ارزش این قرارداد ۵۲۲ میلیون پوند است. اما به گزارش نشریه «سان» مسی تا پایان فصل لیگ ۱ هیچ تصمیمی در مورد آینده خود نخواهد گرفت. او به طور کامل روی کسب عنوان قهرمانی با پی‌اس‌جی تمرکز کرده و سپس گزینه‌های خود را ارزیابی خواهد کرد.

نشریه «اکیپ» همچنین اظهار داشت که همسر مسی «آنتونلا روکوزو» تمایلی به انتقال خانواده به عربستان ندارد و ترجیح می‌دهد در اروپا بماند. اما خبرگزاری فرانسه در توییتی نوشت: «انتقال مسی به عربستان یک «معامله تمام شده» است. یک منبع آگاه از مذاکرات روز سه‌شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: لیونل مسی فصل آینده با یک قرارداد بزرگ در عربستان سعودی بازی خواهد کرد.»

انتقال ادعایی مسی به عربستان سعودی، پس از رونالدو در اواخر سال گذشته، تبلیغی بسیار بزرگ برای این کشور است و در عین حال باعث ارتقاء لیگ عربستان می‌شود. با این حال، خبرگزاری فرانسه هنوز مشخص نکرده که کدام تیم عربستانی در تلاش است تا به برنده جام جهانی نزدیک شود.

این مهاجم همچنین با بازگشت به بارسلونا و تیمی در لیگ MLS به نام اینتر میامی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام است، مرتبط شده.

قرارداد دو ساله مسی در پارک‌دوپرنس ماه آینده به پایان می‌رسد. و بعید به نظر می‌رسد که او تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن را امضا کند، به ویژه پس از اتفاقی که اخیرا رخ داده و به دلیل سفر تبلیغاتی غیرمجاز خود به عربستان به مدت دو هفته از حضور در باشگاه محروم شد.

مسی پشیمان که ۵ روز بعد به تمرینات بازگشت، گفت: «فکر می‌کردم مثل همیشه یک روز تعطیلی بعد از بازی داشته باشیم. من برای این سفر برنامه‌ریزی کرده بودم و نتوانستم آن را لغو کنم. قبلاً آن را لغو کرده بودم…من از هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم و منتظر هستم ببینم که باشگاه چه تصمیمی در مورد من می‌گیرد.»

مسی ساعاتی پس از اینکه عکسش در توییتر رسمی باشگاه با لباس تمرینی پاری‌سن‌ژرمن ظاهر شد، دوشنبه شب را با همسرش در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی لاروس در پاریس گذراند. او به دلیل کاپیتانی آرژانتین در قطر ۲۰۲۲ به عنوان ورزشکار برتر سال انتخاب شد و مکس فرستاپن، موندو دوپلانتیس، رافائل نادال، استف کوری و کیلیان امباپه را شکست داد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ابوالفضل رمضان پور IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    سلام من می گویم لیوان مسی که به بارسلونا می رود های ممنون خدا حافظ
  • ابوالفضل رمضان پور IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    سلام من می گویم لیوان مسی که به بارسلونا می رود های ممنون خدا حافظ
  • ابوالفضل رمضان پور IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    سلام من می گویم لیوان مسی که به بارسلونا می رود های ممنون خدا حافظ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی