نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| حتی شاگردانم هم سرمربی پرسپولیس شده‌اند اما خودم نه/ مشکلی با علی پروین ندارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان اعتقاد داشت سرمربیگری تیم پرسپولیس برای او مایه افتخار است.

چند سال قبل در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ محمد مایلی‌کهن مذاکراتی را با مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس داشت تا اگر به توافق برسند او روی نیمکت بنشیند و هدایت سرخ‌پوشان در دست گیرد. مایلی کهن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی در همین خصوص اظهار داشت: توافق اولیه حاصل شده اما توافق جدیدی به دست نیامده است. سرمربی‌گری پرسپولیس برای من افتخار است مثل بعضی‌ها نیستم که تا پیشنهاد از پرسپولیس داشته باشند بگویند «حالا باید فکر کنیم»؛ من از این رفتارها خوشم نمی‌آید و صراحتا می‌گویم سرمربی‌گری پرسپولیس برای من مایه افتخار است. تا به حال از این عبارت استفاده نکرده بودم اما حالا می‌گویم حتی برخی از شاگردانم سرمربی پرسپولیس شده‌اند اما من را سرمربی تیم نکردند. من اهل لابی نیستم.

وی درباره اختلاف با علی پروین نیز گفت: از خود آقای پروین هم می‌توانید بپرسید ما مشکلی با هم نداریم. ما دوران بسیار خوب و موفقیت‌آمیزی با هم داشتیم. فقط یک بار در مصاحبه با خبرورزشی گفتم رفاقت با ایشان مثل اتوبان یک طرفه است این هم به آن معنی بود که من مانند همیشه احترام می‌گذاشتم اما از طرف مقابل احترام کمتری می‌دیدم با این حال مشکلی با ایشان نداشتم.

مایلی‌کهن در خصوص این‌که گفته می‌شود مجید جلالی را دستیار خود در پرسپولیس می‌کند، عنوان کرد: اولا من دستیار ندارم بلکه همکار دارم. من مخلص آقای جلالی هم هستم اما هم ایشان مستقل عمل می‌کند و هم من. تا جایی که می‌دانم ایشان با یک تیم لیگ برتری به توافق رسیده است. در مقطعی قرار بود در تیم ملی با هم همکاری کنیم اما برای پرسپولیس بحثی مطرح نشده است.

مصاحبه محمد مایلی‌کهن در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در خبر ورزشی را مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| حتی شاگردانم هم سرمربی پرسپولیس شده‌اند اما خودم نه/ مشکلی با علی پروین ندارم

مصاحبه‌های دیگری از همین تاریخ:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی