نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره‌های پرسپولیس دعوت صداوسیما را رد کردند/ به فوتبال برتر نمی‌آییم برای این که...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی و عیسی آل کثیر دعوت حضور در برنامه فوتبال برتر را رد کرده‌اند و رشید مظاهری جانشین آن‌ها شده است.

مهمان دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر، رشید مظاهری گلر پیکان بود که در بازی با سپاهان 5 گل خورد!

اخبار واصله حکایت از آن دارد که عیسی آل کثیر و مهدی ترابی گزینه‌های دعوت به برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بودند اما هر دو این دعوت را رد کردند.

دو ستاره پرسپولیس در هفته‌های اخیر فوق العاده بوده اند اما برای حفظ تمرکز خود در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، تصمیم گرفتند قید حضور در تلویزیون را زده و تمام تمرکز خود را روی بازی با نساجی مازندران بگذارند.

برهمین اساس دوستان دست اندرکار برنامه فوتبال برتر نیز برآن شدند که از رشید مظاهری دعوت به عمل بیاورند و این موضوع تعجب اهالی فوتبال را به همراه داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • . IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    طرف ۵گل خورده برای تشویق به تلوزیون دعوتش کردند!حالا اگه این ۵گل رو از پرسپولیس خورده بود و این اتفاق افتاده بود بعضیها بیانیه میدادن و از دستهای پشت پرده حرف میزدند.
    • رفیق مورینیو IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      خنده داره مظاهری و فروزان در طول یک هفته ۱۲ تا گل خوردند (فروزان ۶ گل از پرسپولیس و مظاری ۱ گل پرسپولیس و ۵ گل از سپاهان)و میثاقی در برنامه فوتبال برتر جلو چشم میلیونها بیننده داره ازشون دلجویی و تعریف و تمجید میکنه تازه فروزان رو هم می خواست بیاره و روش نشد بیاد جالبه در ادامه از طالب ریکانی که با اون حرکت غیرورزشی تمام زحمات بازیکنان تیم ریشه دار صنعت نفت رو به باد داد هم تمجید میکنه واقعا میثاقی دنبال چیه ؟به نظرم دو حالت داره یا از اینها می‌ترسه و حساب می بره و با پیامکهایی که براش می‌فرستند استرس میگیره و تهدید میشه به خاطر بحث روی گلها و صحنه خطا ویا اینکه .....خدا میدونه!!!!
    • . IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      خوب گفتی👍
  • کیسه IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    زنگ میزدید به کیسه کشا با سر میومدن.اونا که کار و زندگی ندارن.همیشه آماده ان واسه یه مصاحبه پرحاشیه و هوچیگری و نق زدن و البته جر زنی به قول میثاقی.حالا هم مطهری زبون دراورده.یادش رفته ساپی اسمش رو خط زده بود و تو تمرینم راش نمیدادن.آدم اینقد فراموشکار!!! برو گیتارت رو بنواز رقاص..
  • کیسه IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    دیگه سپاهانی بوده و بایدم از خجالت شله در میومد.فقط اینا دست پیش رو میگرن که پس نیوفتن.۸۰ درصد بازیهاشون بو داره اونوقت پشت سر تیم پاک و بی حاشیه پرسپولیس صفحه میزارن.اینم یه مدلشه دیگه.
  • باشگاه بی‌در و پیکر: IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    کاش فتح‌الله‌زاده رو دوباره دعوت میکرد تا یه کم بخندیم از بس این مرد و کاراش و حرفاش مثل هندونه شیرینه یا کاش فرشید سمیعی رو دعوت میکرد تا در مورد حیطه وظایف مدیر حقوقی و قرارداد عجیب و دو زبانه رافائل سیلوا بیشتر میدونستیم!! یعنی یکی از دیگری بدتر و بیسوادترن این کیسه‌کشا. فقط خدا میدونه حجت کریمی این وامها رو چند درصد گرفته. اگه فردا پس فردا دیدید کمپ حجازی توسط بانک شهر مصادره شد تعجب نکنید.
  • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    ادم که خونه فامیلش ناز نمیکنه برا رفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی