نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۱۵
مدیرعامل پرسپولیس: حجازی و پورحیدری فراتر از رنگ‌ها و اسطوره فوتبال ایران هستند/ زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگان وظیفه همه ماست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اقدامات ارزشمند باشگاه پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی، حضور در قطعه نام‌آوران بود.

مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس امروز به اتفاق علی پروین و محمود خوردبین پیشکسوتان نامدار باشگاه همراه با کاپ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) حضور پیدا کردند.

علی پروین، محمود خوردبین، رضا درویش و یحیی گل‌محمدی امروز (سه‌شنبه) به اتفاق تعدادی از مسوولان باشگاه، همراه با کاپ قهرمانی لیگ بیست‌ودوم خلیج فارس، راهی بهشت زهرا (س) شدند و بر سر مزار اسطوره‌ها و نامداران درگذشته باشگاه پرسپولیس چون حمید جاسمیان، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، مهرداد میناوند، علی انصاریان و شهید رضایی مجد و بسیاری دیگر حضور پیدا کردند تا ضمن قرائت فاتحه یاد ایشان را گرامی بدارند.

این جمع در جریان حضور در قطعه نام‌آوران بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی که امروز سالگرد درگذشت آن مرحوم است و همچنین منصور پورحیدری حضور یافتند و نسبت به ایشان ادای احترام کردند.

در همین ارتباط با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که به خبرورزشی گفت: پس از هماهنگی با یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفتیم به اتفاق او و علی پروین و محمود خوردبین بزرگان فوتبال ایران و پرسپولیس به قطعه نام‌آوران برویم و فاتحه‌ای بر سر مزار درگذشتگان پرسپولیس و همین‌طور استقلال بخوانیم.

وی ادامه داد: جام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را هم با خود به قطعه نام‌آوران بردیم چرا که مرحومان حمید جاسمیان، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان هم به اعتقاد ما در این قهرمانی شریک بودند. در واقع همه پیشسکوتان و بازیکنان و زحمتکشان پرسپولیس در این قهرمانی شریک و سهیم بوده و هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور بر سر مزار بزرگان درگذشته استقلال نیز خاطرنشان کرد: مرحومان منصور پورحیدری و ناصر حجازی فراتر از رنگ‌ها هستند. این عزیزان اسطوره‌های فوتبال ایران هستند. وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است و کار خاصی نکردیم. به‌ویژه که سالگرد درگذشت زنده‌یاد ناصر حجازی بوده و از طریق همین تریبون به خانواده بزرگوار ایشان هم تسلیت عرض می‌کنم. خداوند این مرد بزرگ و همه درگذشتگان را رحمت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • مصباح IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    واقعاً این رفتارا زیبنده فوتبال درود به جناب درویش،یحیی گل‌محمدی عزیز و شناسنامه باشگاه پرسپولیس آقای علی پروین و محمودخان خوردبین روح ناصرخان حجازی شاد
  • فوتبال پاک IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    در عمل باید رفتار ورزشکاری و جوانمردانه داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی