نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فوتبال ایران زیر نظر گروهبان است/ یک استقلالی را از توی قوطی بیرون آوردند/ واکنش فدراسیون فوتبال و قلعه‌نویی به انتقادهای آتشین مایلی‌کهن
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای علیه اظهارات سرمربی سابق تیم ملی ایران موضع گرفت.

محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته شایعه حضور در تیم امید ایران مطرح شده بود و گفته می‌شد قرار است مایلی‌کهن در نقش مدیرفنی در تیم امید فعالیت کند و محرم نویدکیا هم در نقش سرمربی انتخاب شود، بعد از تغییر ناگهانی معادلات علیه او، به شدت نسبت به تصمیمات فدراسیون فوتبال موضع گرفته است. روز گذشته احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات محمد مایلی‌کهن، اظهارات او را فاقد ارزش فنی دانست که همین مسئله باعث شد تا اعتراض تندی از سوی مایلی‌کهن مطرح شود.

سرمربی سابق تیم ملی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی به عنوان میهمان تلفنی حضور پیدا کرد و نه‌تنها پاسخ تندی به اظهارات اصولی داد، بلکه با مطرح کردن ادعاهای جنجالی علیه امیر قلعه‌نویی، نسبت به رفتارهای سرمربی تیم ملی موضع گرفت. مهم‌ترین اتهام وارده از سوی محمد مایلی‌کهن به امیر قلعه‌نویی درباره موضوع دخالت سرمربی تیم ملی در بحث انتخاب سرمربیان لیگ برتر بود! موضوعی که در روزهای گذشته هم مطرح شده بود و برخی مدعی شده بودند که علت عدم انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال هم مخالفت قلعه‌نویی است!

چرا سرمربیان لیگ برتری با نظر «گروهبان قندلی» انتخاب می‌شوند؟

مایلی‌کهن با ادبیاتی تند و کنایه‌آمیز بدون آنکه نامی از امیر قلعه‌نویی بیاورد، به سرمربی تیم ملی حمله کرد و علیه او موضع گرفت. پیشکسوت فوتبال ایران با طرح اتهام جنجالی علیه قلعه‌نویی گفت: «الان تمام فدراسیون ما رفته زیر چتر گروهبان قندلی! سرمربی نساجی، سرمربی استقلال، سرمربی هوادار، سرمربی گل گهر و سرمربی پیکان و مس رفسنجان با نظر گروهبان قندلی انتخاب می‌شود. بر اساس کدام متر و معیار سعید الهویی یکهو کمک مربی تیم ملی می‌شود؟ مگر گروهبان قندلی عنوان نکرد که من دیگر مربی تیم ملی نخواهم شد».

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه انتقادت تند خود از امیر قلعه‌نویی گفت: «در مجموع می گویم یک باندی بر فوتبال ما حاکم شده است که حتی رئیس فدراسیون فوتبال نمی‌تواند چیز کند. بزرگانی مثل محرم نویدکیا و وحید هاشمیان و ابراهیم صادقی را داشتیم که کارنامه آنها مشخص است ولی چرا از این عزیزان استفاده نشده و آقای عنایتی یکهو از «قوطی» در می‌آید که بدون کمترین موفقیت در عرصه مربیگری بوده است به این دلیل که همکلام و همزبان گروهبان قندلی است؟ این واقعیت تلخ است که داریم به قهقرا می‌رویم. فردا اگر مسابقات کافا را هم ببریم آن را «پیراهن عثمان» می‌کنیم و به خورد مردم می‌دهیم!»

در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم

امیر قلعه‌نویی امروز همراه کاروان تیم ملی عازم قرقیزستان است و قرار است ملی‌پوشان در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ شرکت کنند. پیش از سفر به قرقیزستان، سایت فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای علیه اظهارات جنجالی محمد مایلی‌کهن موضع‌گیری کرد و حتی مدعی شد که احتمال پیگیری این مسئله در کمیته حقوقی و کمیته اخلاق وجود دارد.

سایت فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای علیه مایلی‌کهن نوشت: «سرمربی محترم تیم ملی و همکاران‌ فارغ از ادعاهای کذب مطرح شده در این برنامه تلویزیونی و بدون توجه به تلاش برای حاشیه‌سازی یک فرد با کارنامه مشخص برای اهالی فوتبال و با ادبیات زننده، بر روی مأموریت ملی که برای خود ترسیم کرده‌اند، متمرکز شده‌اند و این مسیر همچنان تداوم خواهد داشت. فدراسیون فوتبال با تکذیب صریح موارد مطروحه از جمله؛ دخالت کادرفنی تیم ملی در مسائل باشگاهی اعلام می‌کند، این ادعاهای کذب از سوی بخش حقوقی و اخلاق پیگیری قانونی خواهد شد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • لنگی نباشیم DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    آقای فامیلی چدن تو که دو دوره سرمربی و مدیر فنی تیم امید بودی چه گلی به سرش زدی به جز حذف در دوره مقدماتی و نرسیدن به المپیک!؟😏
  • مملی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    درود بر مایلی کهن که حرف حق زده
  • MIS قرمزته IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    حاجی مایلی نفسش حقه و از دهانش جز حرف راست بیرون نمیاد زنده باشی بزرگمرد صادق و باشهامت
    • رضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      از وقتی که ما یادمان میاد این اقا باهمه درگیر ه از استوره فوتبال علی دایی تا بقیه تهمت الکی میزنه به همه مگه علی دایی محکومش نکرد رفت زندان بازم درس نمگیره
  • علیرضا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    حرف حق رو زده محمد مایلی کهن
  • پ مثل پرسپولیس. IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    یه مربی که چه عرض کنم یه مربای استقلالی از تو شانسی در میارن میذارن تو تیم های پایه یعنی یه جوری دارن در واقع به تیم کیسه باج میدن .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
    • لنگ CZ ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      آره مایلی کهن، خاکپور، استیلی و مهدوی کیا خوبن که تیم رو چهار دوره متوالی بردن المپیک😂😏
  • مرد هزار چهره IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    این بشر بازم قرص نخورده اومد روی آنتن زنده
  • کامران IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    همه ما در این مملکت زندگی میکنیم ومیدانیم که واسه یه شغل درحد آبدارچی یه شرکت نیاز به پارتی هستش. بحث قرمز وآبی و... نیست . آقای عنایتی بازیکن خوبی بودن ولی یهو میشن سرمربی تیم ملی امید؟؟؟ خودمان را فریب ندهیم کامل مشخص هستش که چه خبره!!!! متاسفانه انتخاب های انتصابی سالهاس در همه زمینه ها به مملکت آسیب زده و نشانه های آن هم کاملا تو جامعه مشهود وپیداس. آقای مایلی کهن حرف درست میزنه ولی تنهاس و هیچکس هم بخاطر منافع خودش با مافیا در نمیفته .
  • سینا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    بله مربی پیروزی باشه هر گندی بزنه اشکال نداره فقط اسم استقلال بیاد دهان های کثیف بازمیشه و هر آنچه لایق خود لنگیاس ازش بیرون میاد . خودتون بامرباهاتون چه گلی به سر فوتبال زدید که اینقدر پرمدعا و حق بجانب حرف میزنید دست از توهم بردهرید بی منطقهای کج گو
  • ژوزف IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    کادر فنی تیم ملی و فدراسیون نون بهم قرض میدن مردمم سرکارن وساده لوح هیچوقت هم از تجربه درس نمیگیرن
  • مخدی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مایلی کهن کسی بود که خداداد عزیزی رو در اوج و آمادگی میذاشت روی نیمکت- اینقدر حق رو ناحق کرد که نگو- بازیکنان بزرگی مثل زرینچه مجیدی اکبرپور و رسول زاده و... به بهانه استقلالی بودن به تیم ملی دعوت نکرد- کثیف ترین فرد فوتبالی همین مایلی کهن بود
  • 6 IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    كاري به شخصش ندارم ولي واقعا واقعا عنايتي با چه رزومه اي شده سرمربي اميد كه اين همه هم روش فشار و حساسيت هست!!! اصلا چند تا تيم رو مربيگري كرده اين بابا؟!؟!؟
    • ممد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      ایشاالله باهمون رزومه ای که مجیدی نداشت وتیمش قهرمان شد ایشون هم موندگارمیشن ازقدیم گفتن آزموده راآزمودن خطاست حالا عنایتی کجاامتحان پس داده که یه عده علیهش جبهه گرفتن؟
  • محمدرضا یوسفی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    سلام ...مایلی کهن نمی فهمد با سخنان سطحی نباید النهاب به جامعه وارد کند...نمی فهمد‌دهان باز کردن چشم بستن مخرب است .دعائیه انقلابی بودن‌ دارد چرا زمانی نگو نام دربازی با الهلال به ملت پشت کرد خفه بود وسکوت کرد .
  • جنوبی ام IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    چرا یحیی انتخاب نشد؟
    • حمید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      چون یحیی بدون داور صفره و اینکار را قبول نمیکنه
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    بالاخره یکی پیدا شد و حقیقت را گفت و یه گوشه از کارهای فساد آقایون را برملا کرد.وقتی کاشانی مدیر تیم امید قدرت انتخاب مربی نداره در صورتی که قطبی و تاتار و نویدکیا گزینه تیم امید بودن و بعد قلعه نوعی عنایتی رفیق شفیق خودش بدون روزمه انتخاب میکنه اینجاست که باید به سلامت فضای تیم ملی شک کرد.دلیل انتخاب نشدن قطبی و تاتار و نویدکیا کاملا شخصی بود.چون قلعه نوعی از این سه نفر کینه داشت و حسادت میکنه.کجای دنیا مربی تیم بزرگسالان در انتخاب مربی رده های دیگر دخالت میکنه.مربی تیم امید هیچ ربطی به سرمربی بزرگسالان نداره.
  • رضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    اقا مگه بقیه که مربی تیم امید بودن رزومه داستن مثل مهوکیا -عبدی -حمید استیلی -محرم نویدکیا چه رزومه ای داره که این همه فشار میارید قبلا تمام این ارکان پرسپولیس ها بودن چه گلی زدن بر سر فوتبال -
  • امین IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    خوب تیم امید بهش می دادین دگه طفلی گریه نکنه
  • امید IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مایلی کهن درست میگه
  • ح م IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    نه آقاتیم امیدبااستیلی ومهدوی کیاوآقای درخشان همه ی جامهارادروکرد چرابه وجهه اینا تهمت میزنید.ایناامتحانشان راقبلاپس دادند آقای بیل وکلنگ مونده فقط عقده اش راخالی کند
  • مجتبی اسکندری IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مایلی کهن هیچ وقت حرف بی ربط نمیزند.مطمئنا گروهبان قندلی مافیا است .و باید نابود شود.مکتب کیسه همین
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    بالاخره یکی پیدا شد و حقیقت را گفت و یه گوشه از کارهای فساد آقایون را برملا کرد.وقتی کاشانی مدیر تیم امید قدرت انتخاب مربی نداره در صورتی که قطبی و تاتار و نویدکیا گزینه تیم امید بودن و بعد قلعه نوعی عنایتی رفیق شفیق خودش بدون روزمه انتخاب میکنه اینجاست که باید به سلامت فضای تیم ملی شک کرد.دلیل انتخاب نشدن قطبی و تاتار و نویدکیا کاملا شخصی بود.چون قلعه نوعی از این سه نفر کینه داشت و حسادت میکنه.کجای دنیا مربی تیم بزرگسالان در انتخاب مربی رده های دیگر دخالت میکنه.مربی تیم امید هیچ ربطی به سرمربی بزرگسالان نداره.
  • سیدجلال IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اگرهمه ی اینهادهانشون راببندن هیچ اتفاق ناگواری نمیفتدفقط روح وروان مردم ازشراسترس اینهااسوده میشه من خودم درحدمرک ازقلعه نوعی بدم میادتوکنفرانس خبری جلوی مردم وتلویزیون یادتونه علنا به لات چاقوکش گفت علی وخبرنگاررانشون دادواشاره کردبیرون تیکه پاره ش کنه این شرافت مربیگری رااستفراغ کرده والله انگارملت یادشون رفته چه بزرگمردانی داشتیم دهداری مهاجرانی حجازی یکی ازدیگری باسوادترباشخصیت دارایذعلم ودانش مربیگری اولین شرط برای بازیکن ادامه تحصیل بودیعنی ادم ساختن نه یکسری ادم بی فرهنگ وبسیاربی ادب رابیاری جای خوبهای واقعی این فوتبال اگرکاملا نابودبشه هیچ اتفاقی نمیفتددوباره اززمینهای خاکی ومحلات اسطوره هاکشف مسشن وبه دوران طلایی مکتب شاهین میرسیم
  • نمیری انی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    محمدمایلی کهن یعنی بیان حرف حق درفوتبال نازیبای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی