پایان دوران دروازه‌بان پر از سوتی سرخ‌ها؟/ سه گزینه برای جانشینی مطرح شدند
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان ۳۱ ساله منچستریونایتد تمایلی به قبول کاهش دستمزد هفتگی ۳۷۵۰۰۰ پوندی خود ندارد و قراردادش تمدید نخواهد شد.

داوید دخئا قرار است تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند، زیرا نتوانست در لیست این باشگاه برای فصل آینده قرار بگیرد. قرارداد دخئا در ۳۰ ژوئن تمام می‌شود و تا کنون با باشگاه بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده و این موضوع می‌تواند نشان دهنده پایان دوره ۱۲ ساله او در اولدترافورد باشد.

منابع یونایتد نشان داده‌اند که وضعیت قراردادی دخئا تیره و تار به نظر می‌رسد و این بازیکن ۳۱ ساله تاکنون تمایلی به قبول کاهش دستمزد فعلی ۳۷۵۰۰۰ پوندی خود در هفته نشان نداده است.

متئو مخیا و تام هادلستون پیشنهادات جدیدی از باشگاه دریافت کرده‌اند. اما دخئا علیرغم اینکه در همان موقعیت قراردادی این دو نفر قرار داشت، از لیست حذف شد. اگر اینطور باشد، یونایتد باید یک دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرد و در صورت خروج دخئا به عنوان بازیکن آزاد، تام هیتون و ناتان بیشاپ تنها گزینه‌های موجود برای این تیم هستند.

دخئا ۵۴۵ بازی برای یونایتد انجام داده و در رده پنجم لیست تاریخی باشگاه قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که دیگر برای شیاطین سرخ به میدان نخواهد رفت. او فصل گذشته برنده دستکش طلایی شد که به دروازه‌بانی با بیشترین کلین‌شیت در لیگ برتر تعلق می‌گیرد، اما با یک سری اشتباهات فردی پرهزینه به حرفه خود آسیب رساند.

تن‌هاخ دروازه‌بانی می‌خواهد که بتواند با پایش بازی کند، کاری که دخئا قادر به انجامش نیست و سرمربی یونایتد ماه گذشته گفت که نمی‌تواند تضمین کند که این دروازه‌بان اسپانیایی فصل آینده در تیم بماند. یونایتد به دنبال جایگزینی برای دخئا بوده و جردن پیکفورد و دیوگو کاستا و همچنین آندره اونانا همگی در لیست آنها قرار دارند.

این مطلب را هم بخوانید: گزینه دوم منچستریونایتد برای خط حمله مشخص شد/ رقیب طارمی نسبت به ستاره ایرانی اولویت دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زیگزاگ IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    سید حسین حسینی.
  • بهرام RO ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    خودم بودم کمتر سوتی میدادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی