سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
۰ |
۰
عکس| رنگ عجیب لباس سوم بارسلونا برای فصل آینده
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر پیراهن سوم بارسلونا، هواداران این تیم را شوکه کرده است. قرار است بارسا در فصل آینده با پیراهن سفید بازی کند.

بارسا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ پیراهن سفید به تن خواهد کرد. با انتشار تصاویری از پیراهن سوم این تیم، شک هواداران به یقین تبدیل شد و مردان ژاوی پیراهنی را به تن خواهند کرد که از پیراهن‌های اولیه این تیم الگوبرداری شده است.

این پیراهن به رنگ سفید است و راه‌راه‌های آن در نگاه اول مشخص نمی‌شود ولی همه‌جای آن خطوط راه‌راه دارد و پر از ریزه‌کاری است. لوگوی باشگاه هم با توجه به این که پیراهن از مدل‌های قدیمی الگو گرفته، لوگوی قدیمی است و لوگوی جدید باشگاه روی آن کار نشده است.

بازیکنان بارسا در حالی پیراهن سفید به تن خواهند کرد که سفید رنگ پیراهن رقیب دیرینه آن‌ها، رئال مادرید است و از همین منظر، ممکن است هواداران به این طرح معترض باشند.

بارسا این روزها به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال است تا تعداد زیادی از بازیکنانش را به تیم‌های دیگر بفروشد و بودجه لازم را برای خریدهای جدید و تقویت تیم فراهم کند.

این تیم فعلا ایلکای گوندوگان را به عنوان اولین ستاره جدید خود جذب کرده و در حال تلاش است تا مجموعه قدرتمندی برای فصل بعد بسازد تا در رقابت‌های اروپایی موفق شود؛ جایی که از این پیراهن سفید به عنوان پیراهن دوم تیم استفاده خواهد شد.

عکس| رنگ عجیب لباس سوم بارسلونا برای فصل آینده

عکس| رنگ عجیب لباس سوم بارسلونا برای فصل آینده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی